„Školáci se formou pokusů přímo ve svých školních lavicích poučí o tom, jak probíhá skleníkový efekt. Tímto projektem chceme vyvrátit řadu mýtů o globálním oteplování. Jednou z nejčastějších fám je například to, že skleníkový efekt vyrábí člověk, což vlastně není pravda," řekl pro deník Právo David Lobotka, jeden z účastníků projektu.
Související: Prezident Klaus: Katastrofickým zprávám u nás nikdo moc nevěří
Prezident na to má podobný názor. Omezováním emisí oxidu uhličitého by se globální oteplování stejně nezastavilo, a tak je zbytečné snažit se snižovat tyto emise.
SLEDUJEME téma: globální oteplování
„Díky podpoře ministerstva školství jsme tuto akci mohli plně realizovat. Projekt nám navíc pomohl získat nové kontakty na pedagogy z Karlovarského, Jihočeského a Plzeňského kraje, které využijeme k další možné spolupráci," pochvaluje si koordinátorka Petra Nádeníčková.
Čtěte více:
-
Prezident Klaus: Globální oteplování není o klimatu či teplotě, ale o lidské svobodě
-
Chladný rozum. Ne poroučení větru dešti, radí Němcová k oteplování
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan