Nová exportní strategie je koncepce, která se úplně odlišuje od toho, co se dosud připravovalo – to vadí předsedovi představenstva Asociace malých a středních podniků a živnostníků. „Selhala komunikace v průběhu ledna, kdy se naplňoval vnitřek té strategie,“ stěžoval si Karel Havlíček ve 20 minutách Radiožurnálu.
„Podle mého názoru se postupovalo příliš ukvapeně,“ myslí si Havlíček, proč strategie vypadá, jak vypadá. Na vině podle něj asi nebude příchod nového ministra Martina Kuby.
Nejde přitom jen o jeho asociaci, podle něj by se mělo o koncepci diskutovat i s ministerstvem zahraničních věcí. To u jednacího stolu chybělo, i když jde o export – tedy obchod do zahraničí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan