V průběhu deseti dnů se v tomto unikátně architektonicky pojatém prostoru, jehož autorem je architektonické studio Mimolimit pod vedením uznávané architektky Barbory Škorpilové a Kataríny Varsové, návštěvníci setkají s prezentacemi, konzultacemi, degustacemi, speciálními nákupními příležitostmi, soutěžemi a dalšími aktivitami partnerů, kteří aktuálně představují top kvalitu v oblasti bydlení, designu, módy, finančních služeb či gastronomie. „V letošním roce klademe ještě větší důraz na doprovodný program jednotlivých dnů,“ říká Lucie Češpivová, jednatelka pořádající agentury Dorland.
Unique Unique je letos určen celé rodině. Na své si zde přijdou všichni, kteří ve svém životě vyhledávají kvalitu, nejmodernější trendy, ale i odpočinek a zábavu. Myslí se zde na moderní, aktivní ženy, muže i rodiny s dětmi. Ti všichni zde získají množství zážitků nejen z aktuálních prezentací mnoha známých firem, ale využít mohou i speciální nákupní příležitosti a bohatou nabídku aktivit z doprovodného programu. Také letos přijali pozvání zúčastnit se projektu prestižní partneři ze všech oblastí životního stylu, ať už se jedná o bydlení, design, finanční poradenství, módu, gastronomii nebo nejrůznější požitky. Návštěvníci se mohou setkat s produkty a službami firem Erste Premier, Exx, Caldera Spas, DeLonghi, Innex, Hypnose, Miele, Moser, Stockist, Vibel, Bang & Olufsen a mnoha dalších. Každý den bude zaměřen na některé z komplexnějších témat souvisejících s životem moderní a aktivní rodiny. Kromě prezentací, konzultací, speciálních nákupních aktivit či soutěží se návštěvníci mohou těšit např. na degustace koňaků společnosti U staré studny, doutníků a kubánských rumů firmy Tabak Invest, čokoládových specialit od Mon Chocolatier, kulinářské show nebo dětský program s workshopem.
Pravidelně aktualizovaný program naleznete ZDE
Akce bude zakončena charitativní aukcí, jejíž výtěžek bude věnován na konto Nadace Leontinka, která se stará o děti se zrakovým postižením.
Fenomén pop-up
K prvním tvůrcům pop-upů patří newyorští a britští umělci, kteří je pořádali od 90. let 20. století. Vytipovali si opuštěnou budovu, uspořádali vernisáž a za pár dní výstavu zase sklidili. Vystavená díla byla k vidění pouze v rámci daného pop-upu, což jim dodávalo určitý nádech exkluzivity. Pokud se jedná o komerční značky, mezi průkopníky můžeme zařadit módní dům Commes des Garcons, který otevřel v roce 2004 pop-up v Berlíně. Mimořádný úspěch projektu inspiroval i další značky, např. Gucci nebo GAP. Mezi Mekky pop-upů dnes patří především New York, Londýn nebo Berlín.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PR článek