„Opravdu se velmi detailně zkoumá a vrací se k přepracování ke zlevnění staveb,“ ujišťoval v Impulsech Václava Moravce Pavel Dobeš. Bývalý ministr za Věcí veřejné, nyní za LIDEM Karolíny Peake napočítal 13 projektů, na kterých se dá ušetřit.
V otázce úspor je ale také důležitý postoj Evropské unie k proplácení některých staveb. I resort dopravy je mezi těmi, kterým hrozí neproplacení. „V tuto chvíli záleží na tom, co mi pošleme do Evropy a necháme certifikovat,“ přiblížil Dobeš.
„Je možné, že některé komunikace nebudeme moci poslat kvůli chybovosti,“ připustil. V takovém případě by se však poslal jiný projekt.
V pořadu na rádiu Impuls ministr přiblížil i další plány. Například priority jeho resortu – rekonstrukce dálnice D1 a setkání s železničními odbory. „Rekonstrukce D1 se za začátku dotkne provozu málo,“ ujistil Dobeš.
Co se týče odborů, ministr se s nimi hodlá dvakrát setkat. „Na těchto dvou setkáních předpokládám, že bude hlavním tématem problematika ČD Cargo,“ upřesnil. Podle jeho názoru zde „panuje značná nespokojenost“, a to i z Dobešovy strany. Předseda představenstva ČD Cargo Gustav Slamečka mu má přednést konkrétní návrhy k nápravě. Zdali Dobeš dojde až k vyhazovu, pokud tak Slamečka neučiní, zatím ministr nespecifikoval.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan