Novotný se konkurenčního prostředí v Česku nebojí, podle svých slov s ním počítal. Podle něj je výhodou jeho vlaků hlavně vzhled a pohodlí. Za velmi důležitá považuje sedadla. „Já potřebuji stavět jedinečnost. To, co nás odliší,“ zdůraznil.
Půjdou do soutěží v krajích
Jeden z diváků se Novotného také zeptal, kolik ho hodinová reklama v hlavním vysílacím čase na ČT24 stála. Takový dotaz však majitel Leo Expresu odmítl.
Momentálně má Leo express pět souprav, do budoucna plánuje řádově desítky. Vlaky zatím stály 1,5 miliardy korun a Novotný počítá s návratností 6-8 let.
„Půjdeme do soutěží, které bude pořádat kraj nebo ministerstvo dopravy, samozřejmě proti naší současné konkurenci. Ano, nabídneme naše ceny, a to, zda jsou dost nízké, ukáže konkurenční boj,“ prohlásil Novotný. „Mnoho krajů se připravuje na vstup soukromých dopravců na trh,“ myslí si.
„Mně se podniká velmi dobře,“ odpověděl Novotný na dotaz divačky, co říká tomu, že v Česku klesá konkurenceschopnost. „Je jedna cesta – stěžovat si, nadávat na prostředí, ve kterém se pohybujeme. Ale druhá je adaptovat se a malými krůčky měnit naše okolí,“ uvedl. Podle něj by měl každý začít u sebe a nemyslet si, že přijde nějaký „velký třesk“.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh