"Současné označení vnímá řada turistů jako příliš konzervativní a sousední centrály cestovního ruchu už svá loga změnily," řekla serveru Ihned.cz mluvčí agentury CzechTourism Alice Dvořáková. Agentura plánuje kromě toho obměnit také způsob prezentace České republiky v zahraničí a připravuje novou prezentaci. Ta by měla Českou republiku představit jako zemi plnou inspirace a bohaté historie.
Jméno vítěze, které momentálně vybírá porota ze šesti kandidátů, bude známo za dva týdny. Do soutěže se přihlásilo dvanáct grafických studií, do finále jich postoupilo šest. Studia musela kromě návrhu nového loga předložit i návrhy na zpracování podkladů pro prezentaci. To zahrnovalo například i vizitky nebo webové šablony. CzechTourism si nejdříve nového loga cenil na 2,9 milionu korun, ale nyní hodlá z tak vysoké ceny ustoupit. "Budeme hodnotit rovněž nabídkovou cenu za celé plnění, finální cena tak bude nižší," připustila Dvořáková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ane