Na Facebooku má podle tohoto průzkumu stránku každý z kandidátů, nepočítaje v to přitom osobní profily. "Vítězem podle počtu fanoušků je Karel Swarzenberg, který jich má přes 20.000, nicméně oproti ostatním kandidátům má velkou výhodu v tom, že významnou roli hrál i v posledních volbách do Poslanecké sněmovny a prakticky na něm stála kampaň TOP 09," uvedli autoři srovnání.
Na Twitteru mají někteří z politiků dva účty, u kterých se prý ale dá poměrně snadno rozlišit, který je oficiální a který falešný. Na YouTube podle agentury AITOM těží kandidáti ze své politické příslušnosti, neboť jimi používané kanály jsou zároveň i stranické.
Kromě tří výše zmíněných sociálních sítí průzkum sledoval ještě případnou aktivitu kandidátů na Google+, Pinterest a Foursquare.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh