V křesle ředitele BESIPu se za rok a půl vystřídali tři ředitelé, k dispozici měli okolo sta milionů. Žádná velká kampaň nevznikala a tak jen měnili třeba logo, rušili osvědčené kampaně a vytvářeli projekty, které dopravní odborníky spíše zaskočily.
Pět spotů za sedm milionů
Mezi nimi náprava vybodovaných řidičů, kdy by si řidič do auta koupil krabičku kontrolující jeho rychlost. S tou by rok jezdil, a pokud by neudělal žádný přestupek, tři body by se mu odečetly. Podle nového šéfa Romana Budského ale nezjišťuje alkohol za volantem nebo používání bezpečnostních pásů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh