Z těchto peněz, které má strana naspořeny z předchozích let, hodlá TOP 09 pokrýt předvolební kampaň pro volby do Senátu ve výši šesti milionů korun a kampaň do krajských zastupitelstev za 28 milionů.
"Předpokládáme, že krajské organizace budou investovat do kampaně další prostředky na základě darů určených pro kraj," vysvětlil volební manažer strany Jaroslav Poláček. Částka, kterou strana vyčlení na prezidentskou kandidaturu svého předsedy Karla Schwarzenberga, zatím podle stranické mluvčí Alžběty Plívové nebyla stanovena.
V provozním hospodaření menšího koaličního partnera vládní ODS je největší jednotlivou položkou zabezpečení provozu regionálních krajských stranických sídel, přezdívaných "TOP centra". Na ně strana letos vynakládá přibližně 7,5 milionu korun. O milion méně, tedy okolo 6,5 milionu, TOP 09 investuje do komunikace jak uvnitř strany, tak s veřejností.
Čtvrt milionu pak strana využije přímo k oslovení svých podporovatelů, spolupráci s příznivci pokládá totiž TOP 09 podle Poláčka za strategickou. "Jsou to ti, kteří se aktivně zajímají o to, co a proč děláme. S podporovateli komunikujeme stejně jako s našimi členy a s jejich pomocí také počítáme v nadcházející kampani," uvedl manažer.
Podporovatelům a členům jakou také určeny internetové nástroje, jako je sociální síť Facebook nebo vlastní stranický webový projekt My.TOP 09, do kterých strana letos vloží další milion a čtvrt.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
autor: pan, čtk