"Tuto část kampaně spouštíme od 1. srpna. Objeví se po celé republice na billboardech, i když nijak masivně, a také v tištěných médiích a na internetových portálech," uvedl pro server iDnes.cz volební manažer Jan Hamáček.
Na celou kampaň má ČSSD vyhrazeno 90 milionů korun. I letos se hodlají jako před čtyřmi lety orientovat na celostátní problémy. Sice je za to ODS tehdy kritizovala, sociální demokraté ale nakonec získali třináct hejtmanů a vyhráli ve všech krajích.
Letos se hodlají opřít o tři základní body. Na jednom z billboardů odmítají církevní restituce a argumentují tím, že miliardy církvím půjdou z kapes občanů. Na dalším se pouští do koalice ODS a TOP 09 za to, že zvyšuje DPH. Na třetím vizuálu kampaně kritizují snižování životního úrovně seniorů jakožto důsledek nižšího růstu penzí.
"Je to hloupé, je to další negativní kampaň. Naopak to může vyvolat kontrareakci u těch, kteří jsou nerozhodnutí," míní ale expert na reklamu a marketing Daniel Köppl. "Účinnější jsou ty reklamy, kde je kladný hrdina. Tady chybí, je tu jen to negativní sdělení," dodal v rozhovoru pro server.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan