K čertu s ředitelem ČT, ulevil si publicista na levicovém serveru

06.03.2013 14:23 | Zprávy

Publicista Štěpán Kotrba se v komentáři uveřejněném na serveru Britské listy pozastavuje nad tím, že ředitel České televize Petr Dvořák usiluje o umístění reklamy na dva nové kanály a to navíc na kanály určené pro děti a pro prezentaci umění. Pokud k tomu skutečně dojde, měl by jít podle Kotrby Dvořák k čertu.

K čertu s ředitelem ČT, ulevil si publicista na levicovém serveru
Foto: Hans Štembera
Popisek: Generální ředitel ČT Petr Dvořák

"Dvořák chce salámovou vydírací metodou vrátit televizi deset let nazpět. Do doby, kdy program neurčoval programový, ale obchodní ředitel a jemu to diktoval nákupčí reklamního času. V České televizi by měla přestat jakákoliv reklama, zejména na kanálu pro děti, a její generální ředitel by si měl uvědomit, komu slouží - jestli lidem, nebo zisku. A v případě, že se od nováckého uvažování neumí oprostit, měl by jít. Třeba k čertu," píše Kotrba.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: mp

Práce

Dobrý den, máte pravdu, že život je víc než práce, ale bez práce se neobejdete a více co mi na tom přijde nejsmutnější? Že i když pracujete, často máte i dva úvazky, stejně s penězi, co za práci dostanete sotva vyjdete. A můj dotaz tak je, zda máte řešení?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Stejná krev, ať ruská či americká. Ale bez řečí o „agresorech“ se to v Rokycanech neobešlo

4:44 Stejná krev, ať ruská či americká. Ale bez řečí o „agresorech“ se to v Rokycanech neobešlo

Několik tisíc zájemců o vojenskou historii navštívilo Muzeum na demarkační linii v Rokycanech, kde t…