"Na druhém stupni je to velký problém. Pro mnoho rodičů je známka hnacím motorem, nesmírně na to slyší a dítě se chvíli snaží pracovat," popisuje zkušenosti Martina Thumsová, ředitelka pražské školy Mendelova. Ředitelka školy v Kladně Šárka Vostarková by pololetní vysvědčení nerušila ani na prvním stupni, opět kvůli motivaci k učení.
Motivovat lze i jinak
Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy je připraveno o návrhu debatovat s přihlédnutím k dosavadním tradicím. "Než cokoliv změníme, je potřeba, stejně jako v jiných případech, nejdříve vést důkladnou diskusi s odborníky z praxe a zvážit dopady takovýchto kroků. Zároveň je nutné přihlédnout k dosavadním tradicím," tvrdí Patrik Kubas z ministerstva.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp