Po skandálu s koňským masem následuje prý v České republice doposud nevídaná vlna zájmu médií o kvalitu potravin. „TV Nova se přehrabuje v regálech se shnilou zeleninou a konfrontuje manažery obchodů s tím, co nepěkného v nich našla,“ popisuje Best. Konkurenční Česká televize zase cituje Českou obchodní inspekci, podle které více než osmdesát procent supermarketů podvádí své zákazníky.
Nejčastější prohřešky představují vyšší ceny na účtence než na pultě a rovněž klamavé slevy. „A když se k tomu řetězce mají vyjádřit, vždy odkazují na 'individuální selhání' zaměstnanců,“ popisuje komentátor.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav