Leo Express spustil loni na podzim provoz na trati Praha – Ostrava. Celkově mu jízdné vyneslo 7,64 milionu korun, ztráta však činí 85,6 milionu. Generální ředitel Leoš Novotný je ale prý spokojený.
„Úspěšně jsme zvládli počáteční fáze našeho projektu, všechny soupravy jsme nasadili do provozu v rekordně krátké době, prosadili jsme se s konceptem tzv. plovoucích cen, stabilizovali jsme personální obsazení a cestující se k nám díky své rostoucí spokojenosti vracejí,“ uvedl pro Novinky.cz.
Výsledky loňského roku prý odpovídají faktu, že firma byla novým subjektem na trhu. „Letošní rok plánujeme bez ztráty,“ ujišťuje ředitel Leo Expressu.
Momentálně je Novotný i celkem spokojený s obsazeností vlakových souprav. „Během března narostla od lednových 15 procent průměrná obsazenost na úroveň 70 procent a i v dubnu jsme se na ní drželi,“ popisuje.
„Nás start-up se povedl, nabíhající trend je velice pozitivní,“ uzavírá Novotný. Podle průzkumu, který si společnost nechala vypracovat mezi cestujícími, je prý 85 procent spokojeno s nabízenými službami.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan