Lenka Deverová na stránkách Nadačního fondu boje proti korupci vysvětluje, jaký je rozdíl mezi sponzoringem a korupčním úplatkem. Ten, kdo sportovní tým sponzoruje, chce být vidět, chce svou bohulibou činnost vystavit na odiv, a tím si také udělat reklamu. Pokud někdo zaplatí na půl milionu korun trenérovi, aby jeho potomek hrál v týmu, a transfer peněz tají, jde o korupční jednání – uplácení. Zatím se zdá, že peníze pro Vladimíra Růžičku jako někdejšího trenéra Slavie od jednoho z otců mladých sportovců mohly být právě úplatkem. Otec se totiž nijak nechlubil tím, co zřejmě udělal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp