Společnost Beck International má kromě předváděcích akcí s přímým prodejem i jiné aktivity. Takže zatím ne. Například fitnes centra BBC mají už svou stálou klientelu a fungují velmi dobře. Stejně jako rodinné zábavní centrum s mnoha atrakcemi pro děti Beckiland v obchodním centru v Praze na Zličíně. Zde jsme měli nedávno dokonce rekordní návštěvu za poslední tři roky, skoro 3 000 dětí se svými rodiči. Tak odpověděl na první otázku Bárta.
V momentě, kdy se začalo mluvit o šmejdech v souvislosti s přímým prodejem na předváděcích akcích, se začalo mluvit téměř výhradně o vaší firmě. Podle vás proč?
Protože jsme nejdéle na trhu. Přes osmnáct let. A také proto, že si pak mnoho lidí podobný způsob nabízení zboží spojuje výhradně s naší firmou. A je potom přirozené, že v až vášnivé kampani nedostanou slovo naši spokojení zákazníci, ale ti nespokojení a zklamaní, kteří s námi ve většině případů navíc nemají nic společného. Na trhu se objevilo totiž velké množství podivných obchodníků a ti se opravdu často chovají jako šmejdi. Nejhorší je, že to jsou často anonymní společnosti. Při problémech přivádějí společnost ke krachu a obratem zakládají firmu jinou...
Jak se dá podle vás řešit problém šmejdů?
V každém lidském počínání se dají najít poctivci i podvodníci. Přímý prodej je normální způsob nabízení zboží a není ho nutný rušit jen proto, že se v něm objevují nepoctivci. To bychom mohli například zrušit všechny reklamy mířící na důchodce, nebo raději všechny marketingové aktivity.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pas