Dvacet tři miliard navíc díky EET. Tolik slibuje Babišovo ministerstvo

23.04.2017 16:39

Během dvou let téměř 23 miliard korun. Tolik by měla do rozpočtu podle propočtu ministerstva financí přinést elektronická evidence tržeb. Píše o tom server Echo24.cz na základě aktualizované verze Konvergenčního programu ministerstva.

Dvacet tři miliard navíc díky EET. Tolik slibuje Babišovo ministerstvo
Foto: Hans Štembera
Popisek: Manifestace s názvem Vítězný únor 2016, kterou pořádala Strana soukromníků ČR. Tématem bylo zavedení kontrolního hlášení DPH a o poslanci schválený zákon o elektronické evidenci tržeb

Po náběhu všech fází by pak elektronická evidence tržeb měla do státní kasy přinést dalších 1,8 miliardy korun. Finance navíc by měl stát získat nejen z daně z přidané hodnoty, ale i z daní podnikatelů a firem a ze sociálního pojištění. 

Původní text ZDE.

Co se týká daní z příjmů fyzických osob, zde měla elektronická evidence tržeb přinést 3,4 miliardy a příští rok 3,3 miliardy. Další peníze pak ministerstvo očekává díky kontrolnímu hlášení u daně z přidané hodnoty. 

Elektronickou evidenci tržeb musejí využívat restaurace a ubytovací zařízení již od loňského prosince, od března je pak povinná pro velkoobchod a maloobchod. 

 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: vef

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ewa Farna zazpívá v Kolíně na náměstí. Dostane za to 617 584 korun

10:50 Ewa Farna zazpívá v Kolíně na náměstí. Dostane za to 617 584 korun

ParlamentníListy.cz si v posledních týdnech všímají řady smluv, které přibývají ve veřejných registr…