Americká Coca-Cola spustila novou kampaň. V ní původně neoznačila ukrajinský Krym za území patřící Rusku, načež se na sociálních sítích ozvali ruští příznivci známého nápoje a požadovali okamžitou nápravu. Tu s velkou slávou Coca-Cola oznámila, jenže si tím proti sobě poštvala Ukrajince. Pro změnu na ukrajinských sítích byl vyhlášen bojkot značky a trvá dodnes. Informoval o tom server Svobodné fórum Pavla Šafra.
„Myslím si, že ukrajinští obyvatelé nechají značku padnout a odmítnou nadále kupovat její produkty, aby jí připomněli, že žádná země na světě včetně domovské země Coca-Coly (USA) neuznává Krym za ruské území. Události na poloostrově jsou označovány za okupaci, Ruská federace je na základě toho podrobena sankcím,“ napsal na Facebook poslanec za stranu Petra Porošenka Mustafa Nayem.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Ukrajina (válka na Ukrajině)
Zprávy z bojiště jsou v reálném čase těžko ověřitelné, ať již pocházejí z jakékoliv strany konfliktu. Obě válčící strany z pochopitelných důvodů mohou vypouštět zcela, nebo částečně nepravdivé (zavádějící) informace.
Redakční obsah PL pojednávající o tomto konfliktu naleznete na této stránce.
autor: mp