„K tomu používané metody byly následující – široce dostupná a propagovaná antikoncepce, zejména hormonální, výchova mladých lidí k tomu, aby založení rodiny, pokud možno, co nejvíce odkládali, omezování podpor rodin s dětmi na úkor bezdětných (důchodový systém) a pochybná koncepce ženských práv. Současný výklad hodnotových žebříčků, podsouvaný ženám, je zničující nejen pro ně, ale i pro celý národ. Podle dnešního pohledu je žena nositelkou ‚práva na úspěch, rovnoprávnost‘ a bůhví jakých ještě práv. Nositelkou povinnosti rodit děti moderní žena již není. Symbolickým je přístup společnosti k potratům, který je vydáván za právo ženy rozhodovat o svém těle,“ popisuje Kyncl.
Druhou oblastí, která se v posledních desetiletích rozbujela, je podle slov právníka Kyncla systematické ničení mladého pokolení skrze sexuální otázky.
Pohlavní život a „sexualita“ představuje (obrazně řečeno) otevřená zadní dvířka do lidské duše, kudy vcházejí jak „andělé“, tak i „démoni“.
„Současná společnost se snaží všemi prostředky tuto pravdu zvrátit a zničit. Připomeňme si, že tato snaha začala po roce 1989, kdy měla podobu snahy homosexuálních organizací o uzákonění tzv. registrovaného partnerství, tj. postavení sexuálního soužití osob stejného pohlaví na roveň rodině. Homosexualita nebyla trestná již v Československu od roku 1962 (v souvislosti se vstupem v účinnost nového trestního zákoníku). Řeč tedy nebyla o povolení homosexuálních vztahů, ale o jejich postavení na roveň heterosexuálním. Zákon o registrovaném partnerství nebyl sám o sobě cílem, ale pouze prostředkem k postupné likvidaci rodiny, jež je dosud i podle naší Ústavy považována za základní kámen společnosti. Nejde o to, že by se snad heterosexuální páry začaly měnit na homosexuální, ale o likvidaci symbolického významu rodiny a lásky mezi mužem a ženou,“ vysvětluje Kyncl.
„Připomeňme si, že člověk se rodí a může být buď mužem, nebo ženou. Jsme svědky mediální masáže, která propaguje případy lidí, kteří se rozhodli změnit svojí sexuální orientaci. Pravda je taková, že změna sexuální orientace je doprovázena zmrzačením těla a doživotním ortelem udržovat takto zmrzačené tělo dávkami hormonálních preparátů,“ vysvětluje Kyncl.
Třetím aspektem likvidace společnosti je prý destrukce práva.
Na Ministerstvu spravedlnosti je údajně připravován návrh změny občanského zákoníku, který vedle plného postavení souručenství dvou homosexuálů na roveň rodiny dává možnost změnit své pohlaví pouhým prohlášením na matrice (navrhovaný § 29 OZ). 24. června roku 2017 rozhodoval český Ústavní soud zajímavý případ.
„Dva homosexuálové (jeden z nich český občan) podle práva Kalifornie uzavřeli smlouvu s náhradní matkou, která jim donosila dítě vzniklé umělým oplodněním vajíčka anonymní dárkyně a spermatu obou ‚mužů‘, kteří tvrdili, že jsou otcem dítěte. To uznal i ‚pokrokový‘ kalifornský soud. Náš soudní systém tento absurd zpočátku odmítl, Ústavní soud však statut otcovství obou mužů přiznal. Nyní se podívejme, kolik zvráceností se v tomto jediném případě sešlo: popření mateřství (dítě porodila žena, oplodněná vajíčkem jiné ženy a směsí spermatu dvou mužů), popření otcovství, nehledě na fakt, že otcem mohl být pouze jeden z obou mužů a bylo by to možné snadno dokázat a hlavně – úplné zvrácení práva, které se dostalo do protikladu nejen k morálce ale i k samotné přírodě,“ vysvětluje Kyncl.
„Všechny zmíněné aspekty jsou pouhým vrcholkem ledovce, symbolizujícího rozklad naší společnosti skrze lidskou sexualitu. Lidé, kteří se ukazují na nynějších pražských ‚akcích‘, nejsou příčinou tohoto rozkladu, pouze symbolem. To však neznamená, že bychom se od něj měli odvracet. Musíme mu čelit a začít tím, že nazveme věci pravými jmény a měli bychom si uvědomit, že lidský zákon ani soudní rozhodnutí nemohou měnit to, co je dáno přírodou a Stvořitelem. A tak trochu o tom je i Prague Pride. Na co jsou vlastně účastníci tohoto pochodu hrdi? A na co může být hrdá Praha, jejíž starodávné ulice tento podivný festival poskvrňuje,“ ptá se na závěr Marek Kyncl.
Kdo je Marek Kyncl? Doktor práv (Právnická fakulta UK v Praze), který v České republice do roku 2006 působil jako advokát. Od roku 2007 žije v Rusku, kam přijel za prací (tehdy generální ředitel akciové společnosti Port Perm). Od roku 2014 se věnuje podnikání, zabývá se obchodní činností a poradenstvím. Je členem organizace „Podnikatelské Rusko“, bez politické příslušnosti. Má ruskou ženu „a společně máme dvě děti, které jsou hrdé na obě své vlasti: Čechy a Rusko“.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: B. Richterová a T. A. Nový