Nový ministr dopravy Dan Ťok byl hostem čtvrteční Kauzy dne na Rádiu Impuls. Když dostal nabídku stát se ministrem, šel do toho proto, aby se pokusil něco změnit. A to i navzdory tomu, že po odchodu ze Skansky jako ministr vydělá mnohonásobně méně. Jeho platový propad je prý dokonce tak velký, že mu přišlo až směšné, jak se poslanci přeli o své platy.
Začali jsme pozdě
„Vydržím až do konce volebního období," věří si Ťok. V tuto chvíli si myslí, že jako ministr potřebuje chuť věci měnit a potřebuje k tomu namotivovaný tým. „Musíte umět komunikovat, nebudu úspěšný, když se nedokážu domluvit s dalšími poslanci," podotkl. Věří, že se mu bude dařit stavět dálnice rychleji spolu s novým šéfem Ředitelství silnic a dálnic Janem Kroupou. Již teď ale ví, že to nebude bez problémů. Má např. za to, že Česko zaspalo s dálnicí D1. „Měli jsme ji začít modernizovat mnohem dřív," míní.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp