Dan Ťok na Babišově Impulsu vysvětloval: „Bohužel to nebude o těch avizovaných zahájených zhruba o těch 400 kilometrů víc. Bude to míň, protože průběžná doba výstavby je prostě tři roky. Ministerstvo a ŘSD bude zahajovat zhruba 125 kilometrů silnic I.tříd, rychlostních komunikací a dálnic v tomto roce a zhruba 242 kilometrů dálnic, rychlostních komunikací a silnic I.třídy v roce 2016, ale tyto budou dokončeny až v dalším volebním období… Takže zhruba to bude 40 kilometrů v roce 2017.“
Ťok dodal, že u úseků dálnice D1, které se teprve začnou opravovat, bude chtít, aby se opravovaly ve dne v noci sedm dní v týdnu. Ke komplikacím ve výběru mýta pak Dan Ťok řekl, že pravděpodobnost, že by se kamiony vrátily k papírovým kupónům, je nízká. Na mýtu se loni vybralo 8,7 miliardy korun.
„Je to technologicky zastaralé a výběr mýta by byl o tři až čtyři miliardy menší, a to si myslím, že si nemůžeme dovolit.“
Co Ťok nerozebíral, to jsou podezření z korupce Skansky v době, kdy ji vedl jako ředitel. Přitom právě po Ťokovi chce premiér Sobotka již několik dnů vysvětlení, prozatím marně.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan