Lidová tvořivost: Co jste to udělali s billboardem Jiřího Paroubka...
16.07.2012 13:24
Jiří Paroubek, předseda NS-LEV 21, již před časem začal kampaň, kterou chce svou stranu představit – na mnoha místech můžeme vidět billboardy s jeho fotkou a sloganem „Hrdost, odvaha, tradice“. Slova, i samotný Paroubek, se ale stávají terčem vtipů.
V Libereckém kraji na jednom z billboardů kdosi přimaloval Paroubkovi parohy a bradavici. Nejvíce si ale vyhrál právě se sloganem. Můžeme si tak přečíst, že národní socialisté nabízejí „hrdost na odvahu krást“.
To však není všechno, slovo tradice se změnilo na „tradici lhát“. Není to první útok na Paroubkovu kampaň, zvláště od chvíle, kdy se začalo spekulovat, kdo mu ji vlastně platí.
Na Facebooku se nedávno objevily fotomontáže, kde byla slova z billboardu zaměněna za jiná – například hadice, tvrdost a další.
Kde máte důkaz, že jsou všichni mimo vás ,,Putinovi užiteční idioti“? Nešíříte náhodu dezinformace, proti kterým paradoxně tak bojujete? A myslíte, že touto negativní kampaní docílíte něčeho pozitivního, třeba zklidnění politické situace v zemi? To je takový problém vést kampaň tak, že budete prezen...
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.