Cílem je tedy představit české hory jako ideální místo pro aktivní dovolenou. Výsledné fotografie mohou být využívány po dobu pěti let pro sociální sítě a webové stránky CzechTourism.
Zajímavým bodem ve smlouvě jsou hlavní cílové skupiny, které musejí být na fotografiích zahrnuty. Tedy ty, které chce CzechTourism reklamou nejvíce zasáhnout. Jsou to požitkáři bez dětí, rodiny s dětmi, mileniálové a aktivní senioři.
Podobné dělení jsme našli i u jiných smluv této agentury. Tak například požitkář je definován jako: „Bonitnější cílová skupina středního a vyššího věku hledající na dovolené především pasivní odpočinek s cílem dopřát si a nešetřit; cestují za požitky, chtějí se nechat hýčkat, užívají si gastronomii a kvalitní ubytování.“
Cena na sadu padesáti fotografií je 241 879 korun, jedna fotka ve finální verzi tak vychází na více než 4 800 korun.
O spolupráci těchto dvou subjektů jsme již informovali minulý týden, když si CzechTourism u společnosti MARK/BBDO objednal správu sociálních sítí Facebook, Twitter a Instagram v hodnotě 944 526 korun. Smlouva je uzavřena na rok a jeden měsíc správy vychází na 78 710 korun.
K 18. březnu 2019 se novým ředitelem agentury CzechTourism stal Jan Herget. Ve funkci tehdy vystřídal Moniku Palatkovou.
Tomu, kam jdou další peníze CzechTourismu, se budeme věnovat i nadále.
ParlamentníListy.cz se soustavně věnují upozorňování na smlouvy státních, krajských a městských institucí. Pravidelně přinášíme informace o utrácení veřejných prostředků, nad kterým často zůstává rozum stát. Jelikož se souhrnně jedná o desítky textů, rozhodli jsme se od 1. června 2020 tyto materiály sjednotit, aby je měli čtenáři možnost lépe dohledat. Všechny články proto naleznete pod shodným tagem "Kam jdou veřejné peníze".
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: B. Richterová a T. A. Nový