Ředitel Czechtourismu: Chceme nové destinační logo. Jsme moc konzervativní

24. 10. 2011 12:12

Destinační logo České republiky prý vypadá příliš konzervativně a tak je třeba vyhotovit nové. Aby lépe lákalo turisty do Česka. Tvrdí to generální ředitel Czechtourism Rostislav Vondruška. Podle něj se právě vyhlašují kritéria soutěže na nové logo a přihlásit se s návrhy může každý. Vondruška to řekl Českému rozhlasu.

Ředitel Czechtourismu: Chceme nové destinační logo. Jsme moc konzervativní
K nalákání turistů do země slouží různé postupy, podle agentury Czechtourism by jedním z nich měla být i změna příliš konzervativně vypadajícího destinačního loga České republiky. Nové logo by mělo lépe odpovídat image Česka jako přátelské a rozmanité země.

„Stávající logo je vnímáno jako konzervativní. Myslím, že atributy, které na ně byly kladeny za posledních deset let splňovalo. To nové logo by ale mělo být modernější a mělo by vystihnout hlavní hodnoty destinace České republiky. Mělo by být svým způsobem magické, okouzlující, pozitivní, dostupné a moderní," vysvětlil pro Rádio Česko generální ředitel Czechtourism Rostislav Vondruška.

„Jsme vnímáni jako velmi pozitivní, otevřená, dostupná destinace, která má zároveň svoje kouzlo a magičnost. To samozřejmě klade vysoké nároky na grafickou zkratku. Přesto věříme, že se objeví kvalitní návrhy," zmínil dále a nevážně připomněl, že půllitr piva v logu určitě nebude.

Soutěž je otevřená

„Destinační logo České republiky se používá na veškerých tiskovinách, v propagačních kampaních v zahraničí, během veletrhů, tiskových konferencí. Je to vlastně jakási grafická zkratka destinace," připomněl Vondruška s tím, že se ale hledá logo, které se týká pouze turismu.

„Netýká se tedy ekonomické diplomacie jako celku. Současné i budoucí logo používají a budou používat nejen státní instituce, ale i soukromé subjekty," uvedl dále Vondruška.

Soutěž je podle něj zcela otevřená a může se jí tedy zúčastnit co nejvíce uchazečů a nejen grafičtí experti. „Chceme, aby porota mohla vybírat z opravdu kvalitních návrhů. Proto jsme soutěž naprosto otevřeli komukoliv, kdo bude mít schopnost podat konkurenceschopné návrhy," doplnil ředitel Czechtourism.

Rozhlas připomíná, že výsledky soutěže budou zveřejněny na začátku prosince letošního roku. Plné zavedení loga je pak plánováno na konec roku 2012.

Čtěte také:

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: olb

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

„P*čo,“ slyšela Monika Pajerová. A věc nyní pokračuje

9:42 „P*čo,“ slyšela Monika Pajerová. A věc nyní pokračuje

Server Forum24.cz přinesl rozhovor s Monikou MacDonagh-Pajerovou. Tu nazval novinář Lidových novin J…