ParlamentníListy.cz byly opakovaně upozorňovány na praktiky marketingových aktivit, které bez sebemenšího zájmu hejtmana Pardubického kraje Martina Netolického či jeho koaličních partnerů vynakládá Správa a údržba silnic Pardubického kraje. Naše redakce získala řadu smluv, které tato organizace utrácí za vlastní či jinou propagaci.
Jedním z posledních případů je i nákup tří stovek kusů titulu "Silnice v Pardubickém kraji, historie a současnost". Ty si Správa a údržba silnic pořídila za 96 tisíc letos v srpnu.
Za titulem podle všeho stojí Máša agency. Firma, u které takzvaná SÚSka utrácí pravidelně. Vzájemné náklonnosti nevadilo ani to, že kniha je původně z roku 2009 a nová várka titulů je dotiskem. „Prodávající touto smlouvou prodává a kupující touto smlouvou kupuje předmět koupě a tento přijímá do svého vlastnictví za níže sjednanou kupní cenu," stojí také ve smlouvě, pod kterou je podepsán Miroslav Němec a David Kantor.
JUDr. Martin Netolický, Ph.D.
Zajímavé je, že původní cena knihy byla 720 korun, současná prodejní cena však jen mírně překročila tři stovky. Koupit ji přitom můžete přímo na stránkách suspk.cz, tedy na webu Správy údržby silnic.
Pardubická Máša agency byla založena v roce 2000 a poskytuje "svým klientům full-servis v oblasti promo, event akcí, public relations, modelingu a marketingu." Mezi referencemi této firmy jsou například České dráhy, PRE, Pardubický kraj nebo Eurovia.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: B. Richterová a T. A. Nový