V roce 2010 tehdejší dvě největší strany do kampaně vložily celkem 350 milionů korun, ČSSD 200 milionů a ODS 150 milionů. Ostatní investovaly míň, souhrnem nicméně celkové náklady dosáhly zřejmě až půl miliardy korun.
Kritici novely upozorňují, že nová pravidla bude možné obcházet. Nepamatují prý třeba na dodatečné uhrazení dluhů za kampaň nekandidujícími osobami, nebo na případy, kdy kandidující politici budou vystupovat v reklamních spotech. Tak tomu bylo u předchozích sněmovních voleb například u předsedy hnutí ANO Andreje Babiše a reklamy na Vodňanské kuře.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk
ČT
Dobrý den, podle vás je ČT zárukou nějaké nezávislosti a vyváženosti, a že je nutné ji povinně platit? Vždyť podle mě co se týká zpravodajství, stejnou roli a podle mě i lépe plní třeba prima CNN.
Další články z rubriky

0:01 Už je to jasné. Fiala naškodil. Ale nepomohl si
PŮLNOČNÍ KOMENTÁŘ Strašení Petra Fialy Ruskem zřejmě mělo na voliče vliv a ubralo hlasy obezřetných …
- 20:37 „Tohle je konec ODS.“ Petr Holec našel ve volebních výsledcích důkaz
- 22:55 „Čubk*. Prasečí k*nda.“ Podporovatelé Fialy po vítězství Babiše zuří
- 19:11 „Babiš právě prohrál volby.“ Lipavský si zavařil
- 18:55 Munice pro Ukrajinu? Nejdříve Češi. Babiš avizoval, co hned zruší
- 18:41 Turek ihned po volbách udeřil na Fialu: Omluvte se lidem za nálepkování