Ťoku, vy chcete o půlku míň mrtvých na silnicích? Šmírování, buzerace, rozčílil se politik
14.05.2016 11:33
Místopředseda Strany soukromníků ČR ve Zlínském kraji Michal Dvouletý shrnul ve svém textu nedávné setkání ministrů dopravy Visegrádské skupiny. Jeho postoj si ovšem zástupce ANO Dan Ťok za rámeček nedá.
„Ministři dopravy Visegrádské skupiny měli velkou „schůzi“. A co vymysleli? Dali si socialistický závazek, že sníží počet smrtelných nehod o 50 procent. Chvályhodná myšlenka. Jen se obávám, že se jako vždy za tímto „konáním dobra“ bude skrývat další omezení svobody, šmírování a úřední či policejní buzerování," míní Dvouletý.
Ten dále tvrdí, že by se místo proklamací měl Ťok věnovat zejména regionálním problémům, které se týkají i Zlínského kraje. Konkrétně? „Třeba jak pomoci obyvatelům Zlínského kraje se 713 kilometry silnic, které jsou v havarijním stavu. Nebo zpytoval svědomí, že již dávno nezačala výstavby klíčových „dálnic“ (kdysi rychlostních komunikací) ve Zlínském kraji, jako např. D55 od Otrokovic směrem na Břeclav, po které volají tisíce rodin žijících u přetížených silnic," dodal zástupce Soukromníků.
Jejich hlas mimochodem začíná být ve Zlínském kraji slyšet. V posledním průzkumu krajských preferencí SANEPu šplhají Soukromníci spolu se Svobodnými, svým koaličním partnerem, na rovných deset procent. Aktuálně Zlínský kraj kormidluje ČSSD, od roku 2008 je hejtmanem Stanislav Mišák.
Ministři dopravy Visegrádské skupiny měli velkou „schůzi“. A co vymysleli? Dali si socialistický závazek, že sníží počet smrtelných nehod o 50 procent. Chvályhodná myšlenka. Jen se obávám, že se jako vždy za tímto „konáním dobra“ bude skrývat další omezení svobody, šmírování a úřední či policejní buzerování. Kdyby raději místo těchto proklamací řešil český ministr dopravy Dan Ťok problémy, které skutečně trápí naše občany. Třeba jak pomoci obyvatelům Zlínského kraje se 713 kilometry silnic, které jsou v havarijním stavu. Nebo zpytoval svědomí, že již dávno nezačala výstavby klíčových „dálnic“ (kdysi rychlostních komunikací) ve Zlínském kraji, jako např. D55 od Otrokovic směrem na Břeclav, po které volají tisíce rodin žijících u přetížených silnic. Vláda se sice bije do prsou a slibuje, že stavbu zahájí i přesto, že nemá platné posouzení vlivu na životní prostředí (tzv. EIA) a hrozí tak, že ČR přijde o miliardové evropské dotace, ale už mlčí o tom, že na vině jsou sami vládní úředníci, kteří si nevyjednali v Bruselu potřebnou výjimku a opět ohrozili výstavbu dlouhé roky odkládaných tranzitních tepen.
Michal Dvouletý
místopředseda Strany soukromníků ČR ve Zlínském kraji
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Líbil se Vám tento článek?
Nezávislost naší redakce můžete podpořit peněžitým darem v jakékoliv výši bankovním převodem na účet:
131-981500247/0100
QR kód obsahuje údaje k platbě, výši částky si určete sami.
Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.
Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.