Z Babišových novin přiletěl šťouchanec předně do ČSSD. Týká se krajů

16.09.2016 8:15 | Zprávy

Kraje vydávají desítky milionů korun na svou propagaci. Před volbami navíc tyto výdaje výrazně narůstají. Podle páteční MF Dnes se tak z peněz všech občanů platí reklamní kampaně nejednoho stávajícího hejtmana. Sluší se dodat, že ve většině krajů dnes vládne ČSSD, zatímco deník patří předsedovi ANO Andreji Babišovi.

Z Babišových novin přiletěl šťouchanec předně do ČSSD. Týká se krajů
Foto: Hans Štembera
Popisek: Peníze, ilustrační foto

„Přes 52 milionů korun vydalo za první polovinu letošního roku na svou propagaci jedenáct krajů. Devět z nich už dokonce utratilo více než polovinu toho, co za celý předešlý rok. Náklady na vytváření „dobrého jména“ tedy rostou,“ píše hned na úvod deník. Obratem ovšem dodává, že hejtman Jihomoravského kraje Michal Hašek (ČSSD) výdaje na propagaci nechtěl zveřejnit. Totéž platí o Ústeckém kraji a komunistovi Oldřichu Bubeníčkovi.

Ze známých údajů vyplývá, že nejvíc za propagaci kraje vydali v Moravskoslezském kraji. Od roku 2014 šlo o 48,8 milionu korun. Mluvčí kraje Petra Špornová novinářům řekla, že propagace regionu je nezbytná, protože jde o oblast, která ne vždy má dobrou pověst, a to bohužel nezaslouženě. Jako druhý skončil kraj Olomoucký s výdaji za propagaci 46,8 milionu korun a třetí je kraj Vysočina s výdaji za propagaci ve výši 26,8. Čtvrtou příčku obsadil Středočeský kraj s 24,8 milionu. Za letošní rok nejvíc vydal kraj Olomoucký – 10,7 milionu korun. Moravskoslezský kraj vydal 10,5 milionu. Celých 12,6 milionu korun tento kraj vydal za sebepropagaci na televizních obrazovkách.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: mp

Mgr. Vladimíra Ludková byl položen dotaz

Zmiňujete se o ideologizaci mainstreamových médií

Nemyslíte, že zásadní problém je, že v dnešní době není možné říci nahlas jiný názor, než jaký je ten mainstreamový? A když se někdo přeci jen odváží, tak je hned nálepkován třeba jako dezinformátor nebo jako agent Ruska? A jaký je váš názor na sociální sítě, kde jsou podle mě zase pro změnu všichni...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Myslí si, že Češi se zase ohnou.“ Vidlák už vidí dobu po volbách

7:40 „Myslí si, že Češi se zase ohnou.“ Vidlák už vidí dobu po volbách

VIDLÁKŮV TÝDEN „Žádné rušení voleb ani rumunský scénář,“ soudí předseda hnutí STAČILO! Daniel Sterzi…