„Mluvili jsme spolu o tom, jaké úkoly mi dá a jako činnost bych na tom resortu měl za těch 17 měsíců v resortu zvládnout,“ uvedl Stanjura. Nejdůležitější podle něj bude ušetřit na provozu a zpětně investovat. O konkrétní částce se zatím nemluvilo, Stanjura ale mluví asi o dvaceti procentech.
Ministerstva se spojí v červnu 2014
Ve spojitosti se šetřením Stanjura nevyloučil propouštění a rušení některých agend. Chce se soustředit hlavně na efektivitu. Slučování ministerstev podporují i koaliční partneři a k definitivnímu kroku by mělo dojít v červnu 2014.
„Za experta na dopravu se nepovažuji,“ uznal Stanjura s tím, že má ale dobré manažerské schopnosti. Odmítl, že by šlo o jeho loajalitu k Nečasovi. V prvních týdnech bude Stanjura řešit transformaci Ředitelství silnic a dálnic a bude řešit problémy s ČD Cargo.
Pavel Dobeš skončil hlavně kvůli problémům s Centrálním registrem vozidel. „Musíme udělat všechno pro to, aby ten registr fungoval a neotravoval klienty, občany,“ odpověděl obecně Stanjura na to, co s tím. Dostatek informací ale prý momentálně nemá.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh