Byzantský katolický patriarchát: Pod lampou - kritika Halíka, 3. část

14.12.2016 21:30

Třetí část interview doplněná komentářem sekretářů Byzantského katolického patriarchátu

Byzantský katolický patriarchát: Pod lampou - kritika Halíka, 3. část
Foto: David Hora
Popisek: Tomáš Halík na přednášce v Písku

Halík: „…přicházejí do Evropy a nerozumí té situaci a setkávají se tam s nepřátelstvím. Setkávají se tam s určitými jevy, kterým nerozumí, a utrpí kulturní šok.“

Odpověď: Metoda demagoga Halíka: Halík okomentuje jasnou realitu úplně opačně. Takže normální, zdravě myslící člověk jen zalapá po dechu a nemá slov. Ale ta lež působí na lidské vědomí jako reklama. Ukládá se v podvědomí a to je cíl profesionálního demagoga T. Halíka.

Konkrétně jsme svědky toho, že do Evropy přicházejí drzí, mladí muslimové, kteří křičí Alláh akbar, vyhrožují, že tu všem podřežou krky a dostávají abnormální finanční podporu, kterou nemá jako měsíční plat ani domorodý Evropan. Například na dítě dostávají uprchlíci v Německu 50 eur na týden, ve Francii 230 EUR, ve Švédsku jsou dávky ještě vyšší. Navíc, beztrestně páchají zločiny, policie nesmí zasahovat, média to nesmí publikovat, a když se ozve nějaký občan, dostane pokutu, a v Německu podle zákona už i 5 let vězení. Za odmítnutí jednoho islamisty EU navrhovala pokutu 250 000 euro, což by znamenalo, že pokud stát odmítne 1000 muslimů, zaplatí 250 milionů pokuty! Domorodé obyvatelstvo je ve strachu, v ustavičném napětí a ohrožení a někdy je dokonce nuceno opustit svůj domov pro nebezpečí, které muslimská invaze představuje. Halík v této situaci všem drze lže do očí a tvrdí, že vlci jsou ovce a ovce vlci. Podle Halíka ty nepřátelské, hysterické a nenávistné ovce nechtějí pustit do ovčince ty mírumilovné vlky, kteří prý jsou z toho v šoku. Ti vlci se ale na rozdíl od Halíka vůbec nenamáhají přetvařovat a krev jim kape přímo z drápů.

Profesor a kněz Halík by se určitě uživil jako uvaděč pohádek pro děti typu: „Ať si kdo chce co chce říká a kdo nechce, nevěří, snědla myška, na mou duši, celou kočku k večeři.“ Halík podobné nesmysly suverénně pronáší, jako by šlo o čistou pravdu, jen už nedává tu svobodu: a kdo nechce, nevěří – on vyžaduje bezpodmínečnou víru jeho demagogiím a kdo nevěří, je označen za primitiva a nevzdělance.

Halík: „Zejména díky liberální, sekulární společnosti – a tady je úkol nás křesťanů ukázat, že i ta sekulární společnost nemusí být nutně nepřátelská vůči náboženství.“

Odpověď: Halík zde tvrdí, že úkolem křesťanů je prý ukázat, že společnost je vůči islámu přátelská. Konečně vyšel s barvou ven, dříve jen věšel bulíky na nos, že pomáháme ubohým, válečným uprchlíkům, kteří jsou prý křesťané a nyní je jasné, že Halíkovi jde o islamizaci, tedy o likvidaci křesťanství. A mají k ní ještě přispět křesťané a ovlivnit sekulární společnost! To znamená, že když se zdravě myslící lidé stavějí na odpor islámu, křesťané jim mají podle Halíka za úkol podrazit nohy a fungovat jako sluníčkáři.

Halík: „Kulturní šok je někdy vede, když se setkají nejen s tímhletím – s tou odlišností – ale setkávají se přímo s nepřátelstvím vůči islámu jako takovému a vůči sobě, lidé, kteří sami s extremismem nemají nic společného, samozřejmě tímhletím atakovaním islámu jako takového, tyto muslimy naháníme těm extrémistům.“

Odpověď: Halík zase konstruuje psychologickou manipulaci. Snaží se přesvědčit křesťany, že hlavně nesmí takzvaně atakovat islám jako takový – a tím už se znovu prozradil. Nejde o ubohé uprchlíky, ale o islamizaci! Máme mu ale skočit na jeho podvod, že když se nebudeme klanět islámu zavčas, bude to bráno jako atakování islámu a špatně to s námi dopadne, proto na svou obranu prý nesmíme dělat nic.

A tím konečně Halík – chca nechca – uznává, že všichni islamisté jsou potencionální extremisté a teroristé, kterým, když se stavíte na odpor a neklaníte se před nimi, naháníte je prý extremistům, což znamená, že se hned z těch mírových „uprchlíků“ stanou teroristé, kteří vám uřežou hlavu ani nemrknou.

Halík nechtěl, abychom to tak pravdivě pochopili, sledoval svou teorií pouze to, abychom se před islámem nebránili, nijak proti němu neprotestovali a otvírali mu dveře i brány. Přesto evropští vlastenci brání svou identitu a odmítají násilnou islamizaci, kterou prosazují světoví bankéři a zednáři.

Halík: „… protože tohle je ten hlavní cíl těch extrémistů a těch islamistů, nejenom zabíjet lidi, to je prostředek. Cíl je ukázat muslimům: podívejte se, Západ nenávidí islám, odmítá islám, a vy musíte tedy nenávidět je.“

Odpověď: Toto Halíkovo tvrzení je další lží. Přímo v koránu je: budeš nenávidět všechny káfiry, budeš jim všemožně škodit a zabíjet je, kdekoliv je najdeš. Tento program zabíjení se vztahuje na každého muslima bez rozdílu, a je úplně jedno, jestli je káfir hodný, anebo se staví na odpor. Když muslim hned zabíjení nerealizuje, je to jen věcí strategie a podmínek. Každý muslim má ale ze své náboženské podstaty povinnost zabíjet káfiry, to znamená křesťany, židy a nevěřící. Podle Halíka je ale největší vina křesťanů, že se vůbec brání a nevycházejí vstříc islamizaci; tím prý zavinili veškerý terorismus! To může vymyslet jenom Halík; trvalí obyvatelé psychiatrie by ještě přece jen měli reálnější myšlení. Jaká je ale skutečnost? V Česku se manifestovalo a rovněž prezident je proti islamizaci a je zde mnohem lepší situace než v Německu, které se nesmí bránit. Německá vláda trestá Němce za odpor, dokonce až 5 lety vězení. Takže Halíkova teorie je další ze série lživých manipulací.

Halík: „Oni chtějí vyvolat globální náboženskou válku mezi islámem a neislámským světem a k tomu jim nejlépe pomáhají ti, kteří právě atakují ten islám jako takový.“

Odpověď: Další Halíkova demagogie. Zastrašuje křesťany náboženskou válkou, jen aby je psychologicky donutil už konečně spolupracovat na islamizaci, a tím i na sebezničení českého národa.

Připomínáme, že celá Severní Afrika byla křesťanská, bylo zde více než 300 biskupství, území Turecka bylo celé křesťanské, i Irán a Irák, dnes je v Turecku 0,1 % křesťanů. A v muslimských zemích, pokud jsou ještě nějací křesťané, musí platit náboženskou daň, nesmí stavět chrámy ani kláštery, ani je opravovat a musí se veřejně ponižovat a uctívat každého muslima. Toto je realita a Halík, který vystupuje jako katolický kněz, prozrazuje, že je odpadlíkem a největším nepřítelem křesťanství i národa v Česku.

Halík: „Tím ty muslimy i ty umírněné muslimy nahánějí těm extrémistům a říkají – podívejte se, měli jsme pravdu – ti lidé vás nenávidí, vy se musíte vůči nim postavit a nejlépe je zničit.“

Odpověď: Další stupeň Halíkovy demagogie. Když se k někomu dobývá nevítaná návštěva, každý občan ji má přece právo odmítnout, a ne jí otvírat dveře. V některých amerických státech jsou dokonce zákony, že když se na soukromé území násilím dobývá nevítaný host, je možné použít střelnou zbraň i za cenu, že vetřelce usmrtí. A my máme přijímat nevítané hosty v milionech, a když je nepřijímáme, jsme ocejchováni jako zločinci a nepřátelé muslimů, a tím prý podle Halíka rozdmýcháváme celosvětový konflikt mezi muslimským a nemuslimským světem! Takové snůšky lží a demagogií Halík opakuje stále dokola. Chce už konečně prolomit bariéry, aby lidé přijali jeho vykonstruované lži a začali tancovat tak, jak jim Halík píská.

Redaktor: „Práve ste povedali, že islam zo svojej povahy nie je násilnícky, tak, ako kresťanstvo zo svojej povahy nie je násilnícke, ale niektoré prúdy sú tam i tam, ktoré by k tomu inklinovali. Respektíve islam, ktorý ešte neprešiel svojim osvietenstvom, možno tie prúdy majú silnejšie…“

Odpověď: Halík i pan Hríb mají asi za úkol co nejčastěji v relaci zopakovat, že islám není násilnický a ještě k tomu dodat „stejně jako křesťanství není násilné“. De facto jde o to, pořád dělat paralelu mezi islámem a křesťanstvím, jakože je to to samé. Je to manipulace a sebevražedný podvod. Halík toto mantrování používá k manipulaci diváků a sugestivně, s naprostou samozřejmostí, tuto lež opakuje, takže nakonec nekritické diváky zhypnotizuje, že jeho lži uvěří. A toto je cílem celého jeho pořadu.

Redaktor: „Ale tá obava tu v Európe má ešte inú povahu – jednak má povahu obavy zo samotného islamu a druhá strana tej obavy je, že keď aj sem prijmeme utečencov, budeme voči nim ústretoví, tak z povahy tej kultúry nie je možné, aby sa tu určitým spôsobom udomácnili. Teda ako keby že nie je možná koexistencia islamu a kresťanstva a európskeho sekularizmu na jednom území. Vaša reakcia?“

Halík: „To soužití je možné.“

Odpověď: Halík suverénně odpovídá, že to soužití je možné, ale měl by dodat: tak, jako to vidíme v Turecku, kde je 0,1 % křesťanů. Takové soužití je skutečně možné.

Halík: „… strašně záleží na tom, jak se k nim postavíme, když říkáme: oni musí respektovat naše hodnoty, to je taková krásná fráze, ale jaké jsou ty naše hodnoty? A žijeme je? A žijeme je tak přesvědčivě, aby oni byli motivováni, aby přijali tyhlety hodnoty?“

Odpověď: Halík nazývá pravdivé křesťanství fundamentalismem, bigotností, fanatismem, ale liberální křesťanství, které popírá svou podstatu a ztratilo už morální hodnoty, opěvuje. Spolupracuje s těmi, kteří zapříčinili ztrátu křesťanských hodnot, ale pokrytecky předhazuje: „Křesťánkové, vy jste nepřesvědčiví, vy žádné hodnoty nemáte, nemusíte už žádnou Evropu bránit, protože žádné morální hodnoty už nemá. Přijměte nové hodnoty islámu.“

Toto je vrchol pokrytectví Halíka. Nejprve zbořit základy a místo obnovy realizovat další proces likvidace křesťanství – islamizací. Papež František, který líbá nohy transsexuálům a prosazuje islamizaci do každé farnosti, tím už vešel do další etapy celoplošné likvidace křesťanství, a tím tvoří s Halíkem jednotu.

Halík: „To je to, co jste před chvílí říkal. Lidé, kteří by asi neuměli vyjmenovat tři z desatera přikázání, ti dneska volají po tom, že je ohrožena křesťanskost Evropy. Co o tom křesťanství ví? Jak je žijí?“

Odpověď: Lidé, kteří dnes konají manifestace za křesťanské hodnoty, je třeba neumí zaškatulkovat a vyjmenovat, ale oni je žijí, anebo si jich aspoň váží a brání je! Halík, na rozdíl od nich, jen planě teologizuje, ale prakticky tyto hodnoty nejenže nežije, ale přímo je likviduje!

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Bc. Vít Rakušan byl položen dotaz

Jak můžete někoho obvinit bez důkazů?

Vaše vláda nálepkuje dost často, vy hlavně a chcete bojovat proti dezinformacím, ale jdete podle vás příkladem? Je podle vás v pořádku, že někoho obviníte a pak nejste schopný u soudu říci, na základě čeho a svá obvinění doložit? A omluvíte se SPD nebo se odvoláte? https://www.parlamentnilisty.cz/p...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Filip Šebesta: O svobodě vdechovat kouř, úpadku evropského autoprůmyslu a nekonečné záruční lhůtě

15:57 Filip Šebesta: O svobodě vdechovat kouř, úpadku evropského autoprůmyslu a nekonečné záruční lhůtě

Denní glosa Filipa Šebesty