V souvislosti s imigranty byla u nás již publikována celá řada článků, beroucích si na mušku populismus některých politiků, šikovně využívajících vzdouvající se vlnu odporu vůči nelegálním imigrantům, hrnoucím se do Evropy. Méně se již objevují články o aktivitách „sluníčkářů“, v případě imigrantů preferujících údajně nás obohacující multikulturismus, který se ve skutečnosti v žádném z evropských států neosvědčil. Jak se ukázalo, každý velký příliv imigrantů, lpících nejen na svých tradicích, ale i na své specifické kultuře, pro kterou nedochází k jejich asimilaci či integraci, prokazatelně vede ke vzniku ghet, obvykle spjatých s vysokou mírou kriminality. A pokud imigrant nemluví jazykem hostitelské země, není si ani schopen najít zaměstnání. Ostatně, jak se můžeme dočíst i na Wikipedii, v roce 2011 se od multikulturalismu distancovali tři největší evropští lídři: německá kancléřka Merkelová, britský premiér Cameron i francouzský prezident Sarkozy. Ti shodně konstatovali, že multikulturalismus v Evropě selhal. Popravdě řečeno, někteří z levicových aktivistů si to začali uvědomovat a v případě diskutovaných imigrantů „multi-kulti“ koncepci již opustili a začali se věnovat „potírání xenofobie“.
A tak levicovými intelektuály tak trochu zfanatizovaní členové některých politických stran či hnutí, spolu se zástupci a příznivci řady neziskových organizací, se hrnou na veřejná prostranství, aby tu brojili proti údajné „xenofobii českého národa“, aniž by si vůbec uvědomovali, co se pod pojmem xenofobie (xeno = cizí, fobie = chorobný strach, úzkost, odpor) ve skutečnosti rozumí. Pod tímto pojmem se totiž nerozumí „strach z cizinců“, nýbrž „strach z cizího“. Tedy strach z toho, co mi není vlastní, co mi není důvěrně známé a tak podobně. A už vůbec zde nejde o nějaký politický postoj nebo světový názor, ale jen o specifickou úzkostnou poruchu. Naproti tomu pod „islamofobií“, rozebíranou sociology, se dnes rozumí „strach z islamismu“ (přičemž se i u nás najdou vzdělaní muslimové, kteří o sobě prohlašují, že jsou islamofoby). Nejde tak o strach z náboženství, které praktikuje většina Arabů, označovaných za muslimy, ale o opodstatněný a zcela přirozený strach z islamismu, coby ideologie odvolávající se na islám jako základní zdroj politického a právního myšlení. Nejde tedy o petice „Ne islámu“, ale jde o to, abychom všude a za každých okolností všichni jasně a zřetelně vyslovovali svoje „Ne islamismu“.
Atmosféru demonstrací výše zmíněných sluníčkářů pak podtrhují cedule s nápisy jako „Praotec Čech byl také imigrant”, „Přijměme milion uprchlíků“, „Třiťte odpad a ne lidi“, ale i „Chabé české penisy tyčí pevnou hranici”. Celé toto „různobarevné“ hnutí pak reprezentuje několik tragikomických figurek. Například údajný filozof (ve skutečnosti jen česko-americký performer) Ing. et BcA. Milan Kohout, který získal na konci 80. let azyl ve Spojených státech a v současné době působící jako externista na Katedře anglického jazyka a literatury Fakulty filozofické Západočeské univerzity v Plzni, kde s oblibou prohlašuje: „Prodali jsme bez větších protestů kapitalistům kromě svých těl i naši mysl.“ Milan Kohout, který se původně cítil být divadelním hercem, ve Spojených státech vytvářel celovečerní performanční představení zaměřená na politiku, lidská práva a kritiku náboženství. Některé prvky svých amerických představení v současné době aplikuje do vystoupení v českých sdělovacích prostředcích, v nichž se prezentuje, mimo jiné, i těmito slovy: „Katolická církev je jako červ parazitující na vybájeném Ježíši Kristu. A z názoru Čechů na uprchlíky je mi na blití.“ Přitom svou sebestředností zaslepenému panu Kohoutovi uniklo, že například zástupci České biskupské konference a Ekumenické rady církví přišli s nabídkou, že první velkou skupinu azylantů z řad u nás přijímaných uprchlíků ubytují v klášterech, které nejsou plně využity.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV