Vaše Věc: Francouzský Lidl versus Magnum, Chocapic, Kinder a další

26.04.2016 11:52

Je tu nový argument pro obrovské agropotravináře. Už dva roky se výše uvedené firmy nemohou smířit s cenami, za které distributoři prodávají své zboží. Jedná se o firmy Leclerc, Carrefour a Casino, ty nejdůležitější ve francouzské maloobchodní síti.

Vaše Věc: Francouzský Lidl versus Magnum, Chocapic, Kinder a další
Foto: Hans Štembera
Popisek: Jídlo, ilustrační foto

Aby firmy přitáhly co nejvíce klientů, soupeří mezi sebou, aby měly  co nejlevnější zboží, o které je největší zájem,  a současně  tlačí na výrobce, aby redukovali své ziskové marže. Každý podnik vytváří srovnávací kampaně, aby dokázal, že jeho zboží a služby  jsou nejlevnější a spoty konfrontují ceny stejného zboží u dodavatelů velkých firem. Lidl jde dál, porovnává ceny svých značkových produktů s těmi gigantickými přímo od agropotravinářů. Série dvaceti spotů Lidlu bude konfrontovat např. své zmrzliny kupříkladu Gelatelli (3,69 Euro za 1 kg) proti Magnumu (6,24 Euro za kus). Rovněž svou kávu Tradition (za cenu 3,37 Euro za 4 balíčky) proti kávě Grand Mère, deka za cenu 5,56 Euro. Také  firmy Petit Navire, Whaoul!, Tesseire, Chocapic, Bonduelle, Mamie Nova, Doritos, Heinz, Yoplait, Panzani, Bonne Maman, Crunch, Nespresso, Kinder, Heta a Lipton budou jako v mlýnici veřejného srovnávání.

Lidl si to může dovolit, neboť 90 % svých prodejů realizuje hlavně jako předměty  pro domácnost a volný čas a zbytek tvoří potraviny a drogistické zboží, proti 25 % u ostatních distributorů. „Pokoušíme se maximálně přiblížit velkým značkám“ ujišťuje Michel Biero, ředitel Lidlu ve Francii.

„Než začala kampaň, znásobili jsme testování zboží našeho potravinářského sektoru, což ale děláme permanentně, abychom se ujistili, že naše produkty se líbí. Jde samozřejmě  i o oblečení. Najímáme si lidi, kteří si oblečou naše oděvy, a náš pracovník  komentuje  dané oblečení. Také komentuje drogistické a zahradnické zboží. Myslím, že jdeme správnou cestou a podaří se nám získat mnoho nových klientů. Chceme je přesvědčit, aby přišli nakupovat kvůli dobré ceně a vraceli se k nám kvůli dobré kvalitě,“ uvedl Biero.

(zdroj: Le Figaro)

Vyšlo na Vasevec.cz. Publikováno se souhlasem vydavatele. 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Andrej Babiš byl položen dotaz

dobrý den, sdělte prosím, jak to bylo:

viz: https://aeronet.cz/news/sok-pred-vanoci-vsechno-je-jinak-podle-dokumentu-hlasovala-pro-globalni-kompakt-cela-ceska-vlada-nikdo-se-nezdrzel-hlasovani-a-nikdo-nebyl-proti-ministr-zahranici-tomas-petricek-rekl/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jiří Paroubek: I. čtvrtletí - růst čínské ekonomiky o 5,3 %

16:14 Jiří Paroubek: I. čtvrtletí - růst čínské ekonomiky o 5,3 %

Světové agentury, vč. např. Bloombergu, zveřejnily počátkem týdne čísla převzatá od čínského statist…