Již jsem zde zmiňoval, že vlastníme výrobní firmu a samozřejmostí je, že kromě zaměstnanců v provoze máme i kanceláře, ve kterých pracují ekonomové, účetní a personální. Navzájem spolu spolupracují a já jsem se rozhodl, že jejich spolupráci a celkovou práci zefektivním. Akorát jsem si pořád nebyl nějak jistým tím, čím bych to měl udělat. Až jsem narazil na informace o nových officech. Což mě velmi zaujalo.
Dočetl jsem se o jednotlivých produktech, o tom, že by zaměstnanci měli stále k dispozici klasické kancelářské balíčky a programy od Wordu, Excelu až po PowerPoint a další, navíc bychom však měli k dispozici úložiště na dokumenty, ke kterému bychom měli kdykoliv a odkudkoliv přístup. A mnoho, mnoho dalšího. Nadšeně jsem to ukazoval mému společníkovi a shodli jsme se, že Office 365 je přesně to, co naše firma potřebuje. Proto jsme oslovili firmu, která tyto služby nabízela, a dohodli jsme se na spolupráci.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV