15.5.2010 23:12 - ParlamentníListy.cz požádaly 1. místopředsedu TOP 09 o reakce, které dostává od občanů po medializaci "své" složenky. Jak Miroslav Kalousek uvedl, počet pozitivních e-mailů stále roste.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
NEDĚKUJEME, ALE PŘESTO ODEJDĚTE, , 16.5.2010 17:17:36
DOST BYLO KALOUSKA, PROBOHA, COŽ TO PANE MIROSLAVE KALOUSKU NECHÁPETE.ODEJDĚTE, NEMÁME VÁS RÁDI.
UPOZORNĚNÍ:PANE KALOUSKU, TOTO NENÍ POZITIVNÍ E-MAIL
přeběhlík Kalousek, , 16.5.2010 11:04:15
Motliba megazloděje a politické korouhvičky Kalouska!
V džínách, teplácích či kmentu,hlavně, že jsem v parlamentu.Dřív platilo na lidičky,když jsem si hrál "Na barvičky"....Byl jsem modrý, byl jsem černý,žádné jsem však nebyl věrný.Šel jsem s oranžovou, s rudou,hlavně když mě volit budou.Už mě nikde nechtějí,neztratil jsem naději.S politikou nepřestanu,založil jsem NOVOU stranu.Přesvědčí Vás moje vize!"Vyvedu náš národ z krize."Bohatým dát, chudým brát,tak vypadá správný stát.Jasné jsou mé obzory...nechci chudé sponzory.Volby rozhoduji teď,zaplatím si předpověď.Lhal jsem, lžu, lhát budu zas,hlavně, že mi dáš svůj hlas."Lhát lidem se vyplácí!"...věří všichni TOPÁCI.
megazloděj Kalousek, , 16.5.2010 11:03:11
Motliba megazloděje a politické korouhvičky Kalouska!
V džínách, teplácích či kmentu,hlavně, že jsem v parlamentu.Dřív platilo na lidičky,když jsem si hrál "Na barvičky"....Byl jsem modrý, byl jsem černý,žádné jsem však nebyl věrný.Šel jsem s oranžovou, s rudou,hlavně když mě volit budou.Už mě nikde nechtějí,neztratil jsem naději.S politikou nepřestanu,založil jsem NOVOU stranu.Přesvědčí Vás moje vize!"Vyvedu náš národ z krize."Bohatým dát, chudým brát,tak vypadá správný stát.Jasné jsou mé obzory...nechci chudé sponzory.Volby rozhoduji teď,zaplatím si předpověď.Lhal jsem, lžu, lhát budu zas,hlavně, že mi dáš svůj hlas."Lhát lidem se vyplácí!"...věří všichni TOPÁCI.
Připomíná mi to prohlášení komunistů v roce 1968 ....., , 16.5.2010 9:43:19
stovky lidí souhlasilo se vstupem vojsk VS a 23 lidí se podepsalo pod zvací dopis. A CO TĚCH 15 MILIONŮ DALŠÍCH ? Kalouskovo tvrzení je přesně ve stejném duchu. Nehledě na to, že Kalousek složenkou upozorňuje na dluh, na jehož vzniku se jako ministr koaličních vlád s ČSSD a předseda rozpočtového výboru VELMI AKTIVNĚ PODÍLEL !
Zpět Kalouskovi - adresa, , 16.5.2010 9:15:18
vážení, pošlete tuto složenku na adresu Kalouskovi domů a to ing. Miroslav Kalousek, Zářečí 978, 391 65 Bechyně - nevyplaceně!!!!!
Re:Prosím, pane Kalousek , , 16.5.2010 8:39:51
Pana Kalouska prosím, aby pro ty, co se složenkami souhlasí a kladně se k této akci hlásí, aby pro ně zveřejnil číslo účtu, na který mohou za každého člena rodiny zaplatit po 121.000,- Kč. Samozřejmě je jasné, že minimálně tyto částky zaplatí i pan Kalousek (ostatně on byl ten, které tyto dluhy dopustil udělat a ještě v posledních třech letech opakovaně vydával chybné údaje+prognozy o hospodaření naší země) a každý z TOP09. Následně je ale zapotřebí, aby byla utvořena neplacená komise, která by kontrolovala, jak bylo s těmi penězi naloženo. Podle toho, kolik lidí peníze (dle požadavku pana Kalouska na složence) zaplatí, tak teprve potom hodnotit,kdo skutečně je ochoten (souhlasí) s touto akcí-složenkou. Jedna věc je, co provokatéři nebo t.zv. recesisté (bohužel ten dluh není recese) napíší a druhá věc je, jak se ke skutečné úhradě postaví.
Můžete nám sdělit, kdeTOP09 bere na tyto akce peníze? , , 16.5.2010 9:05:50
Pokud je mi známo, tak TOP09 není parlamentní stranou. To znamená, že ještě nemohla (podle počtu členů) získat od státu (od daňových poplatníků) peníze. Každá banka, každý podnikatel ví, že tisk složenek není lacinou záležitostí a tak se snaží využívat elektronických služeb. A ejhle, najednou je tady strana TOP09, která nemá žádné oficiální příjmy a vydává dost velké náklady na jakési složenky (včetně nákladů)+ na jejich doručení. Takže tato strana potřebuje hodně hlasů především pro to, aby mohla potom z příspěvků od státu (po převýšení hranice 5%) zaplatit dluhy, které si takto volební reklamou nadělali. Podobná situace je i u VV. Takže, nejen pan Kalousek+spol. rozesílá složenky, že je dluh (který bude potřeba zaplatit, ale na kterém především on se podílel), ale nejhorší je na tom to, že takovými akcemi jsou tyto dluhy dále navyšovány. Pak opět přijde, abychom tyto akce Z za něj zaplatili. A především musí platit důchodci, nemocní a rodiny s dětmi. Protože ti papaláši si dál budou vyplácet výhody (dostávají příspěvek na dopravu a přesto jezdí zadarmo nebo za minimální náklady, platí si své asistenty apod.) A on má tolik drzosti, že takto manipuluje s lidmi, jen aby zblbnul lidi a lidi v dobré víře volili TOP09. Tak tomu říkám gaunerství prvního stupně.
Re:Prosím, pane Kalousek , , 16.5.2010 9:02:39
Jo jo takhle nějak se dávalo taky na zlatý poklad ČSSR a kdepak je mu konec že? Banka a naši hrdinní politici ho prodaly.
Suverenitě, , 16.5.2010 8:25:44
Vaše Bobošíková to je jenom Paroubek v sukních. Lačná, všehoschopná kariéristka.
anonymnímu zbabělci XXL, , 16.5.2010 9:44:54
Nechte si své trapné výkřiky , když nemáte odvahu se ani podepsat !
Ano,to je pravda,několik jedinců gratulovalo,jak uvedl Kalousek., , 16.5.2010 7:12:24
A další desetitisíce naštvaných občanů nadávalo bez ohledu na své politické zaměření a přemýšlelo při kolika pivech se tento nápad zrodil.Potvrdila se také moudrost bonmotu knížete "Jak se blíží volby,vyhazujeme peníze oknem".V tomto případě však platí "Jak se blíží volby,vyhazujeme Kalouskovi složenky do odpadků".
Skveli napad. , , 16.5.2010 1:19:51
Slozenka neni jen skveli ale genialni napad.
Mozna si lide alespon takhle uvedomi ze uz je to doopravdy vazne.
VÝŠE KAOLUSKOVY POLOŽKY NA SLOŽENCE, , 16.5.2010 1:02:55
Zloděj křičí,chyťte zloděje.Takovéto poukázky,s takovými položkami,může rozesílat Kalousek a spol./co tu s tím státem po r.89 tak "zacvičili"/,jen tak hloupému národu jako jsme mi češi.Najednou po letech politické letargie a otravných seriálů rozkrádání a vražd na politickém jevišti,je nám státu líto-co kdyby zbankrotoval-a pomalu budeme schopni dluh politických garnitur uhradit,asi jako to udělali mnozí upřímní lidé v roce 68.A navíc:ten Kalousek to vymyslel opravdu vtipně.To se v čechách cení více jako sama podstata. Diskutabilní je ovšem objektivní rozdělení dluhu na jednotlivé občany.Když je pan Kalousek tak důvtipný ekonom,tak měl snadno a objektivně rozpočítat,kolik ta částka dělá u něho samého,jeho přátel při porcování medvěda,nebo s různými "kyksíky"ještě na ministerstvu obrany,kolik u jednotlivých politických i zákulisních soukmenovců,včetně toho nejvyššího a nedotknutelného,který v popularitě tak nerad klesá pod"70".To bychom se nestačili divit,kolik by museli většině toho /tomu, z pohodlnosti hloupého národa/, naopak doplácet,když už to vypadá,obdobně jako za komomunistů,že na kriminál to s nimi nebude.Vždyť ruka ruku myje.A že by politikové dělali až takové podfuky,tak to přece by nebylo možné, na to si nelze ve svém křupanství ani pomyslet.To spíš budeme věřit tomu,že ledovce naopak přimrzáním narůstají,zvláště, říká-li ředitel zeměkoule z hradu.Bože,chraň nás dalších malostí,už tak jsme v Evropě pro smích.Pro koryta všechno.
Re:VÝŠE KAOLUSKOVY POLOŽKY NA SLOŽENCE, , 16.5.2010 1:10:39
No tak počítej se mnou 80% všech státních výdajů jsou sociální transfery. I ty největší skandály (a jejda hodně z nich má na svědomí ČSSD) jdou z toho 20% zbytku. I kdyby nějací politici ukradli čtvrtinu z 20ti %, což je nesmysl, bylo by to pořád jenom 5% státních výdajů. Na jedné straně 5% na druhé 80%. Takže kde je ten dluh? Rozebrali jsme si ho na dávkách, prožrali a prokouřili ho.
Re:VÝŠE KAOLUSKOVY POLOŽKY NA SLOŽENCE, , 16.5.2010 8:30:52
Jste tak trochu mimo.Sociální dávky a jejich výši určuje kdo?
Lidé dělají jen to co vláda a parlament schválí.Nebo si myslíte že když ve firmě či rodině utratíte veškeré příjmy za luxusní benefity či dovolenou pro vaše zaměstnance či rodinné příslušníky a ještě se zadlužíte tak to je chyba těch co o penězích nerozhodují? Trochu přemýšlejte.
Re:VÝŠE KAOLUSKOVY POLOŽKY NA SLOŽENCE, , 16.5.2010 12:12:35
Máte pravdu, takže věřím, že teď ty kdo stát prostřednictvím dávek (nad možnosti této země) nepustíte do parlamentu a budet volit stranu, která prosazuje vyrovnaný rozpočet.
Pardon vyrovnaný rozpočet podpořenou elementární aritmetikou, ne stranu, která slibuje všechno všem, Euro zítra a peníze na to všechno jí přivezou z rudé planety.
Trestné stíhání Kalouska za šíření poplašné zprávy ..., , 15.5.2010 23:13:28
Česká policie už obdržela stovky trestních oznámení na Kalouska a TOP 09,pro šíření poplašné zprávy.
Re:Trestné stíhání Kalouska za šíření poplašné zprávy ..., , 16.5.2010 0:11:20
a všechny je napsal JUDr. Tluchoř
nevolte TOP 09, stranu zelených a KDU-ČSL A ODS, , 15.5.2010 14:49:37
PAN KALOUSEK SI EMAILI PSAL SÁM ,JE TO TAK KALOUSEK JE PROLHANÝ A VIMÝŠLÍ SI TAK JAK MU TO PASUJE .NEVIM O NIKOM KDO BY PSAL OPAK!!!
Staří lidé jsou zvyklí na herce Nového:, , 16.5.2010 1:11:20
Zavři oči, dluhy nejsou!
Složenky se mi líbí!!
Re:nevolte TOP 09, stranu zelených a KDU-ČSL A ODS, , 16.5.2010 1:09:12
VIMI3LITE si vi!
mě se složenky líbí! ale to bude tím, že mě učili česky :-))
Re:nevolte TOP 09, stranu zelených a KDU-ČSL A ODS, , 16.5.2010 0:26:29
Opčane, to není překlep, to je koncentrovaný názor na vaše volební právo. Předpokládám, že víte, že na 30% dávek, které vám stát vyplácí si stát půjčuje na finančních trzích. Banky na rozdíl od voličů na sliby a dluhy nezapomínají.
Stát by se sice měl postarat o méně šťastné, ale neměl by se proto zadlužovat. Pokud máte v rodině lempla pravděpodobně ho nevyženete na ulici. Na druhou stranu je vašim právem nejít k lichváři, aby mohl dál hrát na automatech. Pokud jste dosud nepoznal nikoho kdo s TOP09 souhlasí tak voila, tady jsem. A prosím respektujte moje právo nejít kvůli vám k lichváři.
Re:nevolte TOP 09, stranu zelených a KDU-ČSL A ODS, , 15.5.2010 15:34:38
Být tebou bych se držel od diskuzí dál, buď jsi všechny slova napsal záměrně idiotsky, nebo ti není ani tolik, abys mohl volit CŠŠD.
Re:nevolte TOP 09, stranu zelených a KDU-ČSL A ODS, , 15.5.2010 14:55:51
Já píšu opak. Je to geniální nápad. V těch, co mají aspOň něco v hlavě, snad trochu hrkne.
Re:nevolte TOP 09, stranu zelených a KDU-ČSL A ODS, , 15.5.2010 23:36:38
No také doufám že si lidé konečně uvědomí jak se pan Kalousek o ten dluh zasloužil hlasováním a účastí ve vládě. Pokud vám to připadá jako super nápad a cítíte se za ten dluh odpovědný ta vám nic nebrání mu ty peníze poslat. Mě připadá že dluh udělali politici, lidé dodržují jen zákony co oni vymyslí.
parlamentní strana?, , 15.5.2010 13:21:50
Prosím Vás, může mi někdo vysvětlit, jak může být TOP 09 parlamentní strana, když nikdo tuto stranu při volbách neznal? Tzn., že ji nikdo nevolil. Jsou to kandidáti za jiné strany, ale ne za TOP 09.
Strašení dluhem může zabírat jen na ty staré lidi, , 15.5.2010 12:42:10
Zajímavé je, že dluhem straší lidé dobře situovaní, podnikající a díky daňovému poradci daně neplatící.Takže jim může být jedno, jestli stát vybrané daně rozhází na armádu a podobné hovadiny, nebo půjdou na splátky dluhu při velkém zadlužení. Z toho je vidět, že skutečné obavy ze zadlužení oni ani Kalousek nemají. Jde o to jen vyděsit důchodce, kteří už o světě mají málo informací. Posledně stařečci vyhráli volby ODS slíbenou tisícovkou k důchodu /kterou jim samozřejmě nakonec nedali/. Teď už by jim na to neskočili, takže je děsí dluhem, který se jich samozřejmě netýká. Jde o to, namluvit jim, že dluh se nakonec opravdu bude platit nějakou složenkou, což je samozřejmě nesmysl. Strašení dluhem (který je jeden z nejmenších v Evropě) je jediným volebním programem pravice. Jelikož ale lidé nejsou blbí a mají nějaké životní zkušenosti, zaměřili se na sotva odrostlé děti a stařečky. To je současná volební základna ODS. + asi 1% bohatých, kteří volí přirozeně podle svých zájmů...
Re:Strašení dluhem může zabírat jen na ty staré lidi, , 15.5.2010 13:05:40
Zapomínáš na jednu maličkost, ten dluh tady je a platíme z něj úroky. Za minulých polokomunistických vlád vzrostl o 3/4 bilionu. Za další 4 roky s Paroubkem budeme na 2 bilionech. Pánbůh s námi. Jen si klidně spi, patrně jsi velmi dobře zajištěn na boucí léta.
Re:Strašení dluhem může zabírat jen na ty staré lidi, , 15.5.2010 23:40:31
A opravdu věříte tomu že Kalousek je ta záchrana? On asi v parlamentu nebyl když se porcoval medvěd a snad dokonce ministrem financí byl jeho dvojník. Tak nechápu jak mu může někdo věřit.
Re:Strašení dluhem může zabírat jen na ty staré lidi, , 16.5.2010 0:30:40
Takže co, nemám rád Kalouska, tak na protest zadlužím svoje děti? Sory, že to říkám, hodím to třeba venušanům, pokud příjdou s volebním programem, kterej povede k vyrovnanému rozpočtu.
Re:Strašení dluhem může zabírat jen na ty staré lidi, , 16.5.2010 8:36:35
A zamyslel jste se někdy? Opravdu když banka s vašimi penězi skrachuje a nevrátí vám je a její ředitel bude pan XY dáte své peníze do druhébanky kde jejím šéfem bude ten samý pan XY? A budete věřit jeho slovům že se o vaše peníze postará? Sliby se slibujou blázni se radujou.
Chce si to rozšířít obzory:, , 16.5.2010 1:10:44
http://www.youtube.com/watch?v=KHbzOxaK5MU
Re:"Oceňuji" Kalouskovo absolutně , , 15.5.2010 12:40:43
Vůl, připravěj se o 4% těmito pofederními kroky
za socialismu dluh nebyl, , 15.5.2010 12:20:58
Žít na dluh je průvodní jev kapitalistického způsobu života."Děkujeme,že jste to zavedli i u nás".Např.podíl dluhu na l jednoho Němce je 2x vyšší než v Česku.
Re:za socialismu dluh nebyl, , 16.5.2010 0:40:25
Poezie je v tom, že můžete mít nakrásně pravdu, ale banky se v zájmu svých střadatelů (např. holanských penzistů) prostě jednoho dne rozhodnou, že budou víc věřit 82mil Němců než 10 mil. Čechů s poloviční produktivitou práce. Můžete s tím i nesouhlasit, můžete i protestovat, ale to je tak to jediné co s tím můžete dělat. Maďaři měli loni nižší deficit než my, a přesto jim tam řádí IMF a zvedl jim daně ze mzdy na 51% a DPH na 25%(jediný daně, který se dají bezpečně vybrat). Pro vaše info daň z příjmu právnických osob (aby tam vůbec někdo investoval) klesly na 16%. To jsou realné důsledky sociální politiky na dluh.
Styď se., , 15.5.2010 12:19:07
Miroslav Kalousek se sám nazývá ekonomem, ale ve skutečnosti by měl vrátit diplom.Tvrdí lidem, že každý je dlužníkem,ale ve skutečnosti je dlouhá léta mezi těmi,kteří republiku zadlužili a hlavně rozkradli. Je to jako kdybych já nadělal dluhy a potom chtěl po mých sousedech aby je platili,a přitom si užíval jenom já. Kalousu styď se.
Re:Styď se., , 15.5.2010 12:24:17
Národe Český neušpiněný , vždyť jste je celých 20 let volili tak si neserte do vlastního hnízda!!!Až se loď potápí tak všichni jsou bez viny a bez charakteru!!! Asi jsme zase národ S R A B U!!!a S V R A B U !!!
Re:Styď se., , 15.5.2010 23:44:27
To je super logika, tak nějak celých 20 let nevládla jedna strana ale střídali se tam a dluh dělali všechny.Někdy skrytě ,platili ho prodejem majetku. Tak by sy ho mohli zaplatit členové stran které byli v parlamentu.
Re:Styď se., , 16.5.2010 0:55:39
Myslíš těch cca 100tis lidí? Ti je do parlamentu nedostali v tom jsi jim pomohl i vy Brute. Teď si všichni umejeme ruce? Vyjste tady těch 20 let nežili, nejezdíte po novejch dálnicích, nechodíte po opravenejch náměstích? Každýmu příjde normální, že má v sobě 6 bypassů, a dva umělý klouby, ale když příjde papír s cifrou, tak se hledá viník.
Po válce se každej snažil zabezpečit svoje děti. Za 40 let se komančům podařilo z nás dostat i toto. Před rudejma všichni drželi hubu a na poruchovou pračku klidně dělali čtvrt roku. Dostali jsme volební právo a volili jsme ty, kteří nám slíbili a nacpali nejvíc (ODS po roce 96 nevyjímaje). Takže prosím vezměme na vědomí, že muzika dohrála. Když to nebude složenka, tak se řízne do něčeho jiného, prostě nebude dost peněz na školy, nemocnice, silnice. Těžko ale můžeme chtít po mladejch, kteří jsou v tom na rozdíl od nás fakt nevinně, aby to zatáhly za tři generace.
Re:Styď se., , 16.5.2010 8:46:54
A o těch penězích rozhodoval kdo? Stále se snažíte hodit vinu na voliče ale je to marné za chyby v hospodaření nemůže ten co spotřebovává a platí jak je nařízeno nýbrž ten co zákony tvoří.A o to zde běží.Nebo myslíte že za to ,že starosta zadluží město třeba tím že bude dávat dětem svačiny zadarmo můžou ti co si ty svačiny vzaly? Ne ,za špatné hospodaření může ten co rozhoduje. To že to zaplatí všichni je jiná otázka. Ale takovou drzost jakou předvádí Kalousek(tvařit se jako by nebyl ten co se spolupodílel) je těžké někde najít.
Re:Styď se., , 16.5.2010 12:36:19
Pořád se snažím pochopit proč nejste (podobně jako Řekové na náměstích)schopen připustit, že neexistují žádní my a oni. Ústava v článku 2 odst. 1 říká, že "Lid je zdrojem veškeré státní moci; vykonává ji prostřednictvím orgánů moci zákonodárné, výkonné a soudní."
Vládnou nám ti, které jsme si sami volíme. Už na nás (díky bohu) nemíří tanky, už nám nevylučují děti ze škol, protože máme jiný názor. Vy i já máme jedinečnou šanci jít příští týden k volbám a realizovat svoji moc v souladu s ústavou. Vykřikování to oni my nic nemá ústavní řešení, protože to vede pouze k diktatuře.
Říkáte, že Kalousek se sám podílel na zadlužení tohoto státu. Ano máte pravdu, ale Kalousek není pravice podobně jako předsednictvo ČSSD není (doufám) levice. Budu raději volit ty, kdo mi říkají nepříjemnou pravdu o zadlužení a nebojí se mi před volbama říct, že příštích několik let mi asi nezbude na dovolenou, ale neskončím pod mostem.
Poslouchat kecy, že "zdroje tu jsou", je stejný jako si otevřít flašku, schovávat se před pošťákem, kterej nosí upomínku za upomínkou a ve finále si nechal oblepit exekutorem vybavení dětského pokoje.
Je mi líto, že z vás komunisti vyhnali vědomí toho že jste subjektem, nikoliv objektem svého života.
Re:Styď se., , 16.5.2010 18:27:37
To Alex: naprosto s Vámi souhlasím. Samozřejmě že jsme se na dluhu nepodíleli všichni stejně. Ale připadá mi, že tady nejvíce křičí příjemci štědrých sociálních dávek a bezplatného zdravotnictví.
složenka jako bumerang, , 15.5.2010 12:14:43
vážení, pošlete tuto složenku na adresu Kalouskovi domů a to Zářečí 978, 391 65 Bechyně - nevyplaceně!!!!!
co zavinili prostí lidé ?, , 15.5.2010 12:13:49
Pan Kalousek si měl tu složenku poslat sám sobě.To je vizitka jeho politické práce.A ještě si může zaplatit seskok s tím vadným padákem.
???, , 15.5.2010 12:09:33
Pamatuje si někdo na situaci, kdy skupina Ztohoven vnikla do vysílání ČT a odvysílala onen šot s jaderným hřibem nad krkonošema? Celekm neškodnej vtípek, za kterej padaly podmínky. To co předvedl Kalousek se svojí složenkou mi však moc vtipný nepřijde. Když jsem to po ránu vytáhl ze schránky, eště rozespalej a bez brejlí, málem to se mnou švihlo. A o pár hodin později to švihlo s nějakou starší paní (zprávy z iDnes). No a jestli byla skupina Ztohoven odsouzena za šíření poplašné zprávy, měl by Kalousek být rovněž trestně stíhán pro ten samý trestný čin a navrch ještě pro neúmyslné zabití oné starší ženy.
Re:???, , 15.5.2010 12:42:43
Naprosto s Vámi souhlasím. Kdybych věděla tu Kalouskovu adresu, tak jsem mu to vrátila na jeho bydliště. Takle jsem složenku poslala nevyplaceně na adresu pana Kalouska TOP09. Kromě toho jsem napsala dost ostré vyjádření a opravdu se také domnívám, že to je jak šíření poplašné zprávy, tak i vydírání občanů této země za účelem získání dalších volebních hlasů pro TOP09. Tímto TOP09 u mne definitivně skončila. Zda složenku pan Kalousek myslel jako frašku, tak se ze mne snažil udělat kašpara. Pokud to myslel vážně (zřejmě ano, protože je realitou, že ten dluh je), tak je to šíření lživé a poplašné zprávy (lživé+poplašná zpráva, že musím složenku uhradit do toho a toho data). Mladí si možná z toho dělají legraci, ale ono to legrace není a to jak výše dluhu, na kterém se především podílel pan Kalousek, tak psychické důsledky některých starších lidí na tuto složenku. Je zde naprosto zneužita důvěra, čestnost a odpovědnost některých občanů, kterou na rozdíl od těchto občanů pan Kalousek+09 nemá, když dokáže takovouto věc vymyslet a to dokonce z našich peněz, které dostanou na podporu zvolených stran. Opravdu nás považujete, pane Kalousku, za takové blce? Pusťte si záznamy Vašich projevů k ekonomice v posledních třech letech a snad se budete sám ze sebe stydět. Já do posledních voleb volička jen ODS, se nyní nestačím divit, co se z pravice (ODS, TOP09 a VV) vyklubalo za verbež. A teď mi řekněte, koho mám volit? Jděte už do kelu.
Re:???, , 15.5.2010 13:15:09
Nevšiml jsem si, že by Kalousek měl hlavní slovo v minulých sicialistických vládách, co prošustrovaly skoro bilion. A chtít platit tuhle složenku může opravdu jen člověk mdlého rozumu.
Re:???, , 16.5.2010 11:48:04
Tak to by sis teda měl všimnout. Kalousek a jeho bývalá strana byla ochotná být v každé vládě která mu nabídne křeslo a bude zase. Teď něco házet na oby4ejn lidi je nebetyčná drzost.
Re:???, , 15.5.2010 23:49:50
No jo on je ministr financí jen figurka. Ach jo kdy už dostanete rozum. Když jde o to vylobovat pro někoho zakázku tak stačí jeden bezvýznamný poslanec ale když jde o to ušetřit státu peníze tak to je každý v málo významné funkci.Už se konečně proberte.
Klídek, , 15.5.2010 12:01:44
Klídek, soudruzi a přátelé, až to budeme muset zaplatit my a naše děti, resp. vnoučata, tak vy už tady nebudete, tak co si cintáte klávesnici.
Co budeme platit.. Myslete vlastní hlavou!!, , 15.5.2010 12:29:29
Lidé budou stále platit jen daně a jejich výše je stanovena zákonem. Žádný dluh nám platby nezvýší Pokud dluh poroste, prostě na některé věci nebude, protože daně půjdou na splátky dluhu a na úroky a to je velmi pozitivní!! Bude se muset zrušit senát, počet poslanců se sníží na 100, zruší se některá ministerstva a propustí se spousta státních úředníků, pošlou se domů žoldáci v zahraničí a celkově se sníží na minimum výdaje na armádu (nyní 60 miliard) ...Samé pozitivní věci. Tohle všechno bych udělal zítra a rozpočet bude vyrovnaný hned. Strašte dluhem mladé rodiny, které mají hypotéku průměrně 2 miliony (já 2,5 mil.!). Jste směšní.
dobrý nápad, , 15.5.2010 13:50:08
Je to geniální nápad. Jen ať v každém hrkne. Některým však nepomůže ani rána do hlavy.
Re:Co budeme platit.. Myslete vlastní hlavou!!, , 15.5.2010 13:47:36
Je to geniální nápad. Jen ať v každém hrkne. Některým však nepomůže ani rána do hlavy.
Re:Co budeme platit.. Myslete vlastní hlavou!!, , 15.5.2010 13:31:47
Kecy. Zákony se mění, jak se komu zlíbí, daně se mění, kapři si rybník nevypustí, státní zaměstnanci si platy ohlídají. Švejci možná pojedou domů, to nám spíš uškodí. Probuďte se vy mladí. Budete platit nejen vyšší hypotéky.
nevolte TOP 09, stranu zelených a KDU-ČSL A ODS, , 15.5.2010 12:01:35
KALOUSEK JE PROLHANY ,TOLIK ROKU VEDL PROLHANU KDU ČSL A TO JIM ZUSTALO
..., , 15.5.2010 12:00:08
No nejlepsi by bylo ty slozenky zacit platit.Nas narod ma bohate zkusenosti v oblasti sbirek a charity. Napriklad Narodni Divadlo ne??????Kurva lidi proberte se.
Zaplatit !, , 15.5.2010 11:58:31
Myslím,že by se našlo dost svéprávných občanů,kteří by chtěli žít v nezadluženém státě. Navrhuji. Zaplatit ! A proti útržku dostat volební právo. Kdo nechce platit,nebude volit ! Jak prosté, milý Watsone.
Re:Zaplatit !, , 16.5.2010 18:36:18
Přesně, začít od začátku s čistým stolem. Bohužel to ale dopadne jinak, spíš jako v Řecku.
Nápad hodný Kalouska, , 15.5.2010 11:54:33
O tom, že i absolvent vysoké školy toho v hlavě moc nemusí mít, nás tentokrát přesvědčil pan Kalousek rozesíláním složenek.Upozorňuje tak nejen na svoji hloupost, ale především na to, že na tvorbě státního dluhu má lví podíl právě on. Za to by měl být potrestán a ne jinými topáky a odeesáky chválen.Jsou tím pádem stejně debilní jako on.Ale co od nich chtít, když mají v hlavě dutinu. On i jemu podobní by měli zalézt někam do kouta a vůbec se na veřejnosti neukazovat. Tím by republice nejvíce pomohli.
Re:Nápad hodný Kalouska, , 15.5.2010 13:21:05
S tou dutinou to u tebe taky nebude nic moc. Kalousek svůj podíl přiznal, na rozdíl od tvého oranžového Robina, co křičí chyťte zloděje.
Konečně někdo dostal odvahu, , 15.5.2010 11:52:12
Konečně někdo dostal odvahu, jenže jenom napůl. Zmetek zapomněl říct, že za ten dluh může z velké míry on sám.
Opravdu hrdina bez bázně a svědomí.
Zmetek, , 15.5.2010 11:49:06
Souhlas s takovou prasečinou může projevit jenom pravičácké prase.
Kalouskova vizitka, , 15.5.2010 11:45:35
Kalousek byl po celou dobu, co je poslancem,při tvorbě dluhů, což je výsledek dvacetileté práce včech poslanců, co prošli poslaneckou sněmovnou od roku 1993.Nejprve se zalepovalo skryté zadlužování státu z přebytku výběru účtu sociálního zabezpečení, pak když nebylo z čeho lepit díry a stát a poslanci začli šlendriánký hospodařit předraženými dálnicemi, letadly, tanky, padáky, pandury atd., vojenskou účastí v Iráku a v Afganistánu, kde po ekonomické stránce v budoucnu utřeme nos, protože to vše si obsadily ve svůj prospěch USA. A Kalousek místo aby zaslal složenku k úhradě poslancům, tak má tu drzost, že ji zasílá občanům, aby jím ukázal jak je i on zadlužil a oni jeho dluh zaplatili. Inu, tato akce se složenkami svědčí o podprůměrné inteligenci poslanců, kteří by se měli věnovat tomu, na co mají. Třeba chlastů, tanci na stole a zpěvu (i když i ten zní falešně).
Re:Kalouskova vizitka, , 16.5.2010 1:03:34
Takže když mluvíš o předražených dálnicích, tancích, letadlech a pandůrech nebudeš volit ČSSD. To jsem si oddychl.
Re:Kalouskova vizitka, , 16.5.2010 8:57:07
Vy to pořád nechápete přes ty svoje stranické brýle. Tady jde o drzost a lumpárnu Kalouska a vy to pořád obhajujete. Jasně že by lidé neměli volit žádnou stranu kde jsou lidé co seděli v parlamentu a podíleli se na rozhodování.Tudíž ani ČSSD ani ODS,TOP,Zelený,komunisty,Lidovce, Zemanovce atp.Ale vidím ,že třeba vám stačí, když bývalý ministr financí řekne ,že až ty dluhy vy zaplatíte tak už určitě bude hospodařit dobře.A vy mu znovu naletíte jako už tolikrát před tím.
pan Kalousek, , 15.5.2010 11:40:00
ten vždycky věděl, jak udělat úhoře a ze všeho se vyvlíknout a nic na sobě nedat znát
složenka, , 15.5.2010 11:25:45
Pane Kalousku.
Složenku jsem vám zaslal zpět na vaší adresu do Bechyně. Zaplaťte ho tedy i za mně.
Na státním dluhu totiž máte největší podíl.
Krusbera
strašný, , 15.5.2010 11:17:53
Kalousek si dělá prdel, doslova když použiju vulgární slovo, dělá si prdel ze všech slušnejch lidí a vy mu za to tleskáte????
Skvělý nápad, , 15.5.2010 11:08:50
poslat lidem složenku za dluhy na kterých se nemalou mírou podílel.Ovšem pochybuji že voliči ten černý humor ocení.
Sranda, , 15.5.2010 11:02:03
Já to beru jako srandu, blbci, kdo to považuje za skutečnost, to bych nechtěl komentovat.
Re:Sranda, , 15.5.2010 12:04:34
Jenže to není sranda, ale nebetyčná drzost člověka, který se na všem, co nás přivedlo až sem podílí skoro 20 let. A najedno chce být "dobrý hospodář". Fuj, Kalousku, něl by ses stydět v koutě a šoupat nohama.
Kalousek, , 15.5.2010 11:01:43
To nevímm, jestli byl dobrej nebo super nápad, hlavně to vyvolalo zájem a každej teď pše o kalouskovi, tudíž to splnilo, co se čekalo
Re:Kalousek-Nejlepší by bylo, kdyby vzal za ruku knížetepána a oba šli do propadliště dějin, , 15.5.2010 11:14:04
máš pravdu, píše se o něm, ale zapoměli jste dodat, že on je jeden z těch, kteří se na dluhu podílejí. Jeho činnost kdekoliv je vždy spojena s korupcí, finančníma pršvihami. Vezměte si ministerstvo obrany, šmahem jen nefunkční padáky a t d .

