Doležal (VV): Autobusy jako reklamní plocha hejtmana Davida Ratha

16.10.2011 20:26

V těchto dnech začínáme seriál o pochybení, zbytečném utrácení, prosazování svých blízkých lidí do vlivných funkcí, účelového investování veřejných peněz, kde hlavní roli hraje hejtman středočeského kraje David Rath.

Doležal (VV): Autobusy jako reklamní plocha hejtmana Davida Ratha

Autobusy středočeského kraje. O nekoncepčním jednání, kdy hejtman dopravcům vypověděl smlouvy a sám se tímto krokem dostal do pasti, budeme informovat příště. V této části se budeme věnovat programu, který se vysílá při každém výjezdu autobusu ze stanice. V autobusech jsou průměrně dvě televize, jedna za řidičem a druhá uprostřed autobusu. V některých linkových autobusech jsou i tři televize, aby každý cestující nejen mohl, ale hlavně musel sledovat nabízený program. Kdo čeká, že Vám na dlouhé cestě bude puštěn film je na velkém omylu. Smyčku reklam, kde dokola běží reklamy na různé firmy pochopí z části každý, ale spoty na středočeský kraj kde v hlavní roli účinkuje hejtman David Rath pochopí málokterý z cestujících. Za hodinu strávené na sedačce v autobuse shlédnete spot s hejtmanem nejméně pětkrát. Dle informace řidiče se televize vypíná při výstupu posledního cestujícího.

"Reklamu v našich autobusech zajišťuje pražská firma. Ta nám platí za to, že může spoty pouštět," uvedl dispečer firmy ČSAD Polkost Jaroslav Serbus. Kolik jim reklamní agentura za vysílání platí, ale říct nechtěl. "V každém regionu to je asi padesát monitorů, takže dohromady jsou v kraji ve vozech asi dvě stovky obrazovek," uvedl obchodní zástupce firmy Jiří Pecka. "Máme několik zákazníků, jedním z nich je i Středočeský kraj," potvrdila asistentka společnosti IMM Media Eva Puková serveru Idnes.cz.

Středočeský kraj spoty, kde v hlavní roli účinkuje hejtman David Rath aktualizuje a v průměru jednou za dva týdny se na obrazovce objeví spoty nové. Cenu jakou za tuto reklamu Středočeský kraj platí, není nikde uvedena a ani se ji nedozvíte. Jak uvedla pro server Idnes.cz mluvčí kraje Berill Mascheková. "Pro letošní rok proběhlo výběrové řízení formou podlimitní veřejné zakázky. Vyhrála právě společnost IMM Media s nejnižší nabídnutou cenou," Nic víc.

Nebylo by vhodné finančí prostředky určené na tuto reklamu hejtmana Davida Ratha použít na užitečnější věci? Nejen, že nám hejtman krátí dlouhou chvíli v nemocničních čekárnách, ale už i v desítkách linkových autobusů a za naše peníze, peníze nás středočechů.

Jiří Doležal, předseda VV Milovice

Více:
TOP 09: Hejtman Rath prodělá kalhoty. A my s ním

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Veciverejne.cz

Ing. Jana Bačíková, MBA byl položen dotaz

Jak dlouho myslíte, že vaše důchodová reforma vydrží?

Dobrý den, zajímalo by mě, k čemu je dobrá důchodová reforma, na které nepanuje mezi vládou a opozicí shoda? Protože co když se nějaká schválí a jiná (další) vláda, ji zase zruší? Myslíte, že to prospěje něčemu pozitivnímu? Proč je takový problém se dohodnout? Vy jste sice opozici k jednání přizvali...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Laudát (KAN): Dobře pracovala, tak ji vyrazíme

20:03 Laudát (KAN): Dobře pracovala, tak ji vyrazíme

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny…