Účastníci konference z 15 evropských zemí se shodli, že daná témata je potřeba veřejnosti sdělovat jednoduše a jazykem cílovým skupinám srozumitelným.
K probíraným tématům patřila publicita fondů EU v závěru současného programového období 2007-2013 a její příprava na další období. Program tvořily přednášky odborníků, které se věnovaly politickým a sociologickým podmínkám ovlivňujícím problematiku publicity.
Diskutovány byly specifické podmínky informování v nových členských státech. Přednášky se věnovaly i nejmodernějším trendům v oblasti komunikace vzhledem k oslovovaným cílovým skupinám. Velká pozornost byla věnována využití internetu a sociálních sítí.
Všechna témata byla diskutována na workshopech - neformálních pracovních setkáních, kde odborníci ze všech zúčastněných zemí dostali příležitost podělit se o své zkušenosti s kolegy.
Zástupci Evropské komise, kteří se fóra také zúčastnili, oceňovali hlavně netradiční pohledy a inovativní řešení problémů, které přinesly hlavně neformální diskuze mezi účastníky fóra. Organizátorem akce byl Národní orgán pro koordinaci Ministerstva pro místní rozvoj České republiky.
Dále čtěte:
MMR: EU nám stovky miliard nezadržuje
Ministr Jankovský: Venkov potřebuje evropské peníze
##PROFIL 1977##
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.