Liška (SZ): Ministr Dobeš se bojí diskuse s odborníky

08.12.2011 15:49

Na tři stovky odborníků v oblasti vzdělávání, učitelů a studentů se připojilo k výzvě Strany zelených, aby ministr Dobeš přestal svévolně zasahovat do základních vzdělávacích dokumentů a poškozovat české školství chaotickými zásahy.

Liška (SZ): Ministr Dobeš se bojí diskuse s odborníky
Foto: Hans Štembera
Popisek: Předseda Strany zelených Ondřej Liška

Strana zelených proto s třemi sty signatáři, mezi nimiž jsou respektované kapacity české pedagogiky a školství, zaslala dopis ministru Dobešovi a vyzvala ho, aby se vrátil k dobré praxi otevřeného projednávání všech změn kurikula.

"O dokumentech takto zásadního významu je třeba vést debatu, nikoli změny pokoutně podstrkávat. Jinak hrozí ztráta důvěryhodnosti celého školství - učitelé ztratí zbytky důvěry, že má smysl se kurikulem řídit, a veřejnost definitivně přestane věřit, že školy mohou poskytovat kvalitní vzdělání," říká Ondřej Liška, předseda SZ.

Více:
Liška (SZ): Stávku učitelů podporujeme. Věkový automat musí nahradit kariérní řád

##PROFIL 198##


Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Zeleni.cz

komunikace

Jak víte, že když vy teď o důchodové reformě nechcete s vládou komunikovat, že oni pak budou komunikovat s vámi? Není tohle hlavní problém, že se na zásadních věcech nedokážete dohodnout? A ještě jedna věc, s kým budete chtít vládu tvořit, když to odmítáte se SPD a evidentně se stranami SPOLU se na ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kolář (TOP 09): U nás žijící bojeschopné Ukrajince musíme „motivovat“ k návratu do vlasti

16:05 Kolář (TOP 09): U nás žijící bojeschopné Ukrajince musíme „motivovat“ k návratu do vlasti

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k politice návratů u nás žijících Ukrajinců v branném…