Příprava stavby se zdržela přezkumem úkonů zadavatele Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže. Úřad správní řízení na začátku září 2013 zastavil a proces výběru zhotovitele stavby tedy může pokračovat. Pokud již nedojde k dalšímu zdržení, stavba by měla být zahájena v březnu 2014 a ukončena po 18 měsících v září 2015. Předpokládané investiční náklady stavby činí 284 mil. Kč.
Další na řadě v plánovaných rekonstrukcích budou ulice Minská a Horova. Naším cílem je vybrat zhotovitele stavby do září 2014. Proto by jako první krok mělo Zastupitelstvo města Brna v listopadu 2013 projednat předběžné oznámení veřejné zakázky v souladu se zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
„Intenzivní využívání způsobuje stále se zhoršující technický stav některých dopravních tepen na území našeho města. Město v rámci svých rozpočtových možností usiluje o postupnou rekonstrukci těchto velkých ulic. Minulý rok jsme dokončili komplexní opravu ulice Pionýrské, příští rok zahájíme rekonstrukci ulice Milady Horákové, následovat budou ulice Minská a Horova. Současně dopravu ve městě zlepšuje dostavba dalších částí velkého městského okruhu. Minulý rok byl zprovozněn Královopolský tunel a intenzivně pracujeme na přípravě zkapacitnění silnice Žabovřeská. Zde stavba začne do tří let,“ řekl 1. náměstek primátora Robert Kotzian.
Robert Kotzian
1. náměstek primátora města Brna
Mgr. Ing. Robert Kotzian, Ph.D.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Brno.cz