Mnohdy jsme jeho kroky kritizovali. Byl však tak zvaně „nedotknutelný“. Jeho poslední marketingový tah, vydání inzerátů v celostátních denících o své genialitě a prosperitě Českých drah, zaplatíme všichni ze svých kapes. K čemu to bylo dobré nechápu nejen já, ale především občané, kteří již dlouho počítají ve svých domácnostech každou korunu. Ráda bych se pana ministra dopravy zeptala, zda by bylo možné vyčíslit objem inzerce za období, po které řídil České dráhy ex-generální ředitel Žaluda. Ve většině případů se nejednalo o inzerci, která by propagovala používání vlakové dopravy, ale spíše o inzeráty, které propagovaly úspěšnost vedení Českých drah. Stejně tomu tak bylo i u poslední prezentace. Možná překvapivý, ale zcela pochopitelný krok jeho odvolání je tedy z pohledu mnoha občanů, a to i odborníků, přijímán zcela bez výhrad.
Miloslava Vostrá, poslankyně Parlamentu ČR
Ing. Miloslava Vostrá
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kscm.cz