„Budeme se snažit o co nejlepší informovanost o rezidentním parkování mezi obyvateli města a návštěvníky. Informační kampaní chceme předejít případným nedorozuměním, zmatkům či chaosu, jak tomu bylo při jeho zavádění v Praze,“ uvedl k připravované kampani náměstek primátora pro oblast dopravy Matěj Hollan.
Pro úspěšnou realizaci projektu bude připravena informační kampaň, která bude o rezidentním parkování detailně informovat nejen obyvatele jednotlivých městských částí, již budou přímo zapojeni, ale také ostatní Brňany a návštěvníky města. Součástí kampaně pak bude informace o možnostech parkování ve městě Brně a v okolí, např. parkoviště P+R u železničních terminálů.
Lhůta pro podání nabídek je do 8. března 2017 do 10 hodin. Zájemci mohou své nabídky doručit na adresu zástupce zadavatele, jímž je MT Legal s.r.o., advokátní kancelář, Jakubská 1, 602 00 Brno, 3. patro, na recepci (provozní doba v pracovní dny mezi 8.00 až 12.00 a 13.00 až 16.00, vyjma posledního dne lhůty, kdy je třeba doručit do 10.00). Nabídka musí být podána nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 2,5 milionu až 2,8 milionu korun bez DPH.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV