Kdo má zájem se podělit o svoje názory, má stále možnost, zpracovatel dotazníku prodloužil termín na vyplnění o jeden měsíc, tedy do konce července. Dotazník je dostupný z úvodní stránky webu města Jihlavy www.jihlava.cz v sekci „aktuálně“. Svoje názory a podněty vyjádřilo už několik stovek lidí.
Dotazník má 19 otázek a jeho vyplnění zabere zhruba 15-20 minut. „Jeho vyplněním nám pomůžete ve snaze zkvalitnit služby v oblasti kulturního a volnočasového vyžití,“ zve k účasti na přípravě strategie primátor města Rudolf Chloupek. Průzkum je součástí tvorby Strategie pro kulturu, volný čas a cestovní ruch města Jihlavy, který bude definovat, jakým způsobem by se služby v oblasti kultury, volného času a cestovního ruchu měly v následujících zhruba 8 -10 letech v Jihlavě rozvíjet. „V této snaze se samozřejmě musí dokument opírat o názory obyvatel na tuto problematiku,“ dodal primátor.
Strategie pro kulturu, volný čas a cestovní ruch města Jihlavy bude plán strategický města, jehož cílem je zkvalitnit služby v uvedených oblastech a napomoci Jihlavě profilovat se jako metropole Vysočiny, která je atraktivní pro své obyvatele i návštěvníky. „Pestrost a kvalita nabídky je jedním z předpokladů pro to, aby město dokázalo udržet a přilákat mladé lidi, kvalifikovanou pracovní sílu, které se mnohým podnikům aktuálně nedostává, a v neposlední řadě větší množství návštěvníků a turistů, kteří každoročně na Vysočinu zavítají,“ říká k připravované strategii primátor města Rudolf Chloupek.
Kdo dotazník vyplní, dostane malý příspěvek pro osobní bezpečnost v dopravě – reflexní pásku s logem města Jihlavy. Po ukončení dotazníkového šetření bude v srpnu vylosováno 10 výherců, kteří obdrží hodnotné poukazy na kulturní a volnočasové aktivity:
1. cena – dárkový poukaz do ZOO Jihlava v hodnotě 500,- a kreditová vstupenka do DIODu v hodnotě 300,-
2. a 3. cena - dárkový poukaz do ZOO Jihlava v hodnotě 500,-
4. a 5. cena - rodinná vstupenka do Rodinného parku Robinson v hodnotě 499,-
6., 7., 8. cena - volná vstupenka do Rodinného parku Robinson pro dvě děti v hodnotě 318,-
9. cena - kreditová vstupenka do DIODu v hodnotě 300,-
10. cena – dárkový poukaz do ZOO Jihlava v hodnotě 200,-
Výherci budou kontaktováni na uvedené emailové adresy či telefonní čísla.
Do tvorby strategie a mapování stávající situace se od ledna 2016 zapojila zhruba stovka místních aktérů z oblasti kultury a cestovního ruchu. Získané názory od obyvatel budou klíčovou součástí celkové zprávy o stavu kultury a cestovního ruchu v Jihlavě. „Ta bude dále podkladem pro pracovní skupiny, které budou v období od srpna do října navrhovat konkrétní opatření a řešení,“ doplnil náměstek primátora pro kulturu Milan Kolář.
autor: PV