Z výstupu tohoto auditu vyplynul návrh různých opatření pro efektivní řízení těchto organizací i nastavení pravidel jejich řízení vedením města.
Rada města Benešov na své schůzi dne 22. září 2016 přijala opatření na zavedení a udržitelnost jednotného systému řízení zřizovaných a zakládaných organizací městem Benešov.
Včetně toho přijmula harmonogram projektu a ustanovila k němu pracovní tým ve složení starosty, místostarostky, tajemnice, vedoucí Odboru vnitřních věcí, vedoucí Odboru ekonomiky a finančního řízení, vedoucí Odboru školství, kultury a sportu, projektové manažerky, interních auditorky a jednotlivých ředitelů příspěvkových organizací zřízených městem Benešov a ředitelů obchodních společností založených městem Benešov.
Dne 5. října 2016 se k tomuto projektu na KD Karlov konalo pracovní setkání, kde za přítomnosti všech členů pracovního týmu bylo seznámeno s cílem a obsahem projektu, jeho harmonogramem, očekávanými přínosy projektu a potřebnými kroky vedoucími k realizaci projektu.
Město Benešov plánuje pořízení softwarového nástroje pro řízení městských organizací a již je v realizaci podání projektové žádosti do výzvy č. 28 IROP. Návrh byl též schválen zastupitelstvem města Benešov.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV