„Podporovat budeme především projekty s potenciálem významně posílit image města a marketing destinace. Půjde o projekty, které budou mít pozitivní vliv na zvýšení celkové návštěvnosti, potlačení vlivu sezónnosti, prodloužení délky pobytu, respektive zvýšení průměrného počtu přenocování a pozitivní prezentace v médiích,“ uvedl první náměstek primátora Martin Baxa.
Vyhlášeny jsou dva tematické okruhy. „První z nich se týká zkvalitnění služeb pro zahraniční návštěvníky, jako jsou například překlady expozic, prezentace nabídky v cizích jazycích, cizojazyčné mutace webových prezentací či propagačních i audiovizuálních materiálů. Druhý okruh je zaměřen na projekty nadregionálního charakteru, tedy takové, které mají potenciál stát se významnými a zároveň stěžejními akcemi v místě, avšak s nadregionálním přesahem,“ přiblížila vedoucí Odboru prezentace a marketingu Magistrátu města Plzně Jana Komišová. Doplnila, že zvláštní pozornost bude věnována takovým, které budou svým zaměřením propagovat město Plzeň a veřejný prostor města Plzně s ohledem na kulturní a historické dědictví, například Slavnosti svobody, projekty týkající se výročí města, osob a osobností a další vzdělávací činnost.
Dotační titul byl vyhlášen 3. ledna 2018, žádosti bude město přijímat od 5. do 19. února, v květnu se pak bude rozhodovat o přidělení dotace na konkrétní projekty.
V loňském roce město dotovalo z tohoto stejně objemného titulu 13 projektů. Šlo například o podporu festivalu Finále, výstavu věnovanou osobnosti Josefa Skupy v Západočeském muzeu či projekt zaměřený na větší propagaci katedrály sv. Bartoloměje na náměstí Republiky.
Další informace o vyhlášené dotaci vč. žádosti najdete v článku Dotační program pro prezentaci města Plzně a cestovní ruch v roce 2018.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV