"Touto cestou mohou naši občané získat službu, díky které jim tyto podmínky někdo hlídá, a navíc mají zajištěny nižší ceny. Protože mezi občany je velký zájem a stále se nás na další konání aukce ptají, rozhodli jsme se jim tuto službu ve spolupráci se společností eCENTRE znovu nabídnout", upřesnil starosta Jan Birke.
Již koncem března - ve čtvrtek 26. 3. 2015 v době od 10 do 17 hodin - mohou občané odevzdávat potřebné podklady pro přihlášení do elektronické aukce na kontaktním místě - MěÚ Náchod, budova radnice, Masarykovo nám. 40, kde jim zástupce firmy eCENTRE odpoví i na případné dotazy.
Aukce funguje prakticky jako dražba
V posledních letech se staly ceny energií často diskutovaným tématem a jinak tomu není ani letos. "Jednotlivé domácnosti či firmy porovnávají nabídky různých dodavatelů s cílem nalézt dodavatele, který jim nabídne ty nejvýhodnější podmínky. Sami však často zmůžou velmi málo. A přesně to je důvod sdružování klientů v elektronických aukcích," vysvětluje princip sdružených aukcí Alice Mazurková, ředitelka marketingu a komunikace společnosti eCENTRE, která aukce provozuje. Elektronická aukce funguje prakticky jako dražba, při které však dodavatelé přes internet snižují své nabídky a snaží se tak získat zakázku a klienta. Vítězí ten dodavatel, který nabídne nejlepší ceny a podmínky. Čím více lidí se do e-aukce sdruží, tím lepší ceny je pak možné získat.
Pro občany, stejně tak jako pro pořadatelské město či obec, je zapojení se do elektronické aukce zcela ZDARMA. Pořadatelské firmě zaplatí aukční poplatek až vítězný dodavatel, který z e-aukce vzejde a získává tak férovou soutěží celou skupinu klientů. Vítězní dodavatelé e-aukce nemohou do smluv s klienty zahrnout žádné skryté poplatky. Podmínky, které musí dodavatelé vstupující do e-aukce dodržet, jsou předem jasně stanoveny. V případě, že občané na základě e-aukce neušetří, nemusí následně podepisovat žádnou smlouvu. Do elektronické aukce se mohou zapojit jak domácnosti, tak i firmy a bytová sdružení.
Chcete se přihlásit do e-aukce? Stačí přinést potřebné podklady:
kopii smlouvy se stávajících dodavatelem elektřiny / zemního plynu
kopii ročního vyúčtování energií
• podepsat smlouvu s pořadatelskou společnosti eCENTRE, a. s.
Kontaktní místo a otevírací doba kontaktního místa v Náchodě:
MĚSTSKÝ ÚŘAD NÁCHOD
Masarykovo náměstí 40
547 01 Náchod
ČTVRTEK 26. 3. 2015 v době od 10 do 17 hodin
Obchodní partner eCENTRE, odpovídající za sběr podkladů, který Vám rád zodpoví Vaše dotazy:
Lenka Valigurová, lenka.valigurova@partnerecentre.cz, tel.: 777 117 336
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mestonachod.cz