Instagram se tak stal další ze sociálních sítí, prostřednictvím které radnice s občany komunikuje. „Město aktivně využívá zejména Facebook, který se nám velmi dobře osvědčil. V současné době máme na hlavním městském účtu přibližně 10 tisíc fanoušků a v interakci patří náš profil mezi nejúspěšnější radniční účty v České republice vůbec. Opavané se rychle naučili sociální sítě používat a prostřednictvím nich s námi komunikovat. A protože nám stále častěji posílají různé fotografie, rozhodli jsme se naše sociální sítě rozšířit a zřídili jsme účet na Instragramu,“ vysvětlil šéfeditor webových stránek a sociálních sítí města Roman Konečný s tím, že na něj mohou lidé nahrávat fotky z různých kulturních, společenských či sportovních akcí ve městě nebo fotografie související s Opavou s hashtagem #opavacz. Kromě Facebooku a Instragramu radnice ještě aktivně využívá i kanál Youtube. „Máme účet i na Twitteru, ale stejně jako v dalších městech ani nám se zatím příliš neosvědčil a používáme ho minimálně,“ uvedl Konečný. O dalších sociálních sítích zatím radnice neuvažuje. „Samozřejmě ale oblast sociálních sítí je velmi dynamická a jde rychle dopředu. Takže se může stát, že se objeví nové sítě nebo dojde k zásadní změně u stávajících a svůj postoj přehodnotíme,“ dodal Roman Konečný.
Město spravuje i další samostatné facebookové účty, a to Farmářských trhů, Velikonoční trhů, Vánočních trhů a obou velkých festivalů, tedy Bezručovy Opavy a Dalších břehů. Další účty pak mají příspěvkové organizace města, jako například OKO, Slezské divadlo či Středisko volného času. Ty si spravují jednotlivé organizace samostatně.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV