„Vzhledem k aktuálnímu vývoji projektu je nutné v identifikační listině upravit výstupy projektu, aktualizovat hlavní milníky projektu a doplnit členy projektového týmu. Zároveň bude také pozměněn rozsah dokumentace včetně odpovědnosti a harmonogram prací. Plán měl být dokončen v období 2015 až 2016, z důvodů řešení pozemků však byla realizace posunuta na roky 2017 až 2019,“ vysvětluje nutné změny v ILP náměstkyně primátora zodpovědná za územní plánování Helena Dvořáčková. Právě ona se stala novým sponzorem projektu a vystřídala na této pozici primátora města Martina Charváta. Ten tak zůstává pouze na pozici zadavatele projektu a jako člen jeho řídícího výboru.
Projektový tým doposud tvořili 2 zástupci odboru rozvoje a strategie, 2 zástupci odboru hlavního architekta, po jednom členu zde byli zastoupeni odbor majetku a investic, odbor dopravy a odbor ekonomický a další čtyři členy tvořili zástupci Českých drah, Dopravního podniku města Pardubic, Krajského úřadu Pardubického kraje a Městského obvodu Pardubice I. Původní počet tak nově doplní jeden z členů Zastupitelstva města Pardubic.
Zastupitelé města schválili uvolnit z městského rozpočtu na tento projekt částku 840 tisíc korun již v roce 2015. „Od té doby jsou tyto peníze připraveny na odboru hlavního architekta. Nic tedy nebrání tomu, aby byly zahájeny výběrové řízení a proces návrhu stavby. Podoba hotového návrhu pak bude samozřejmě podléhat schválení zastupitelů,“ uzavírá náměstkyně Dvořáčková.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV