„Jako distributor elektrické energie nevybíráme žádnou hotovost, nepotřebujeme od klientů žádné doklady. Do bytů a rodinných domů vstupují naši zaměstnanci jen k účelům definovaným v energetickém zákoně, například z důvodů oprav a revize našeho zařízení, odečtu elektroměrů a podobně,“ upozornil vedoucí odboru obsluhy klientů pro veřejný sektor Ondřej Horák s tím, že pracovníci ČEZu mají u sebe vždy služební průkaz s fotografií a jeho totožnost je možné ověřit na telefonním čísle 800 850 860.
„V této souvislosti jsme byli požádání jedním z obchodníků, abychom vypracovali materiál, který slouží jako důležitá informace obyvatelům města před neseriózními praktikami některých obchodníků s elektrickou energií. Tento materiál budeme distribuovat,“ vysvětlil Ondřej Horák.
Starosta Jiří Růžička je aktivitou skupiny ČEZ potěšen. „Velmi to vítám. Jsem rád, že budou lidé informováni, a omezí se tak případy, kdy naletí nějakému podvodníkovi,“ řekl Jiří Růžička. Podle starosty lidé, a zejména ti starší jsou důvěřiví a pouštějí do svých domovů lidi, kteří je chtějí oklamat či okrást. „Společnost ČEZ svou aktivitou přispívá k boji proti využívání a podvádění lidí,“ doplnil Jiří Růžička.
Materiál Desatero pomoci si lidé mohou například vyzvednout na podatelně městského úřadu, nebo stáhnout na webových stránkách ZDE
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV