V dotazníku se objevují otázky jak uzavřené, tak i otevřené, a je zde samozřejmě také prostor pro napsání komentáře či vzkazu vedení města a úřadu. Otázky se týkají především spokojenosti klienta s přístupem úředníka, ale také například spokojenosti s prostředím úřadu, návrhy na zlepšení komunikace úřadu s občany, systémem informovanosti, názory na rozvoj a život ve městě a podobně. Do hodnocení se doposud zapojilo více než 500 občanů. „
S výsledky hodnocení i vzkazy občanů pracujeme a budeme i nadále pracovat. Názory lidí a podněty nás zajímají. Každý vedoucí odborů dostává pravidelnou zpětnou vazbu z hodnocení svého odboru a činí opatření, aby se případné nedostatky neopakovaly,“ přiblížila projekt mluvčí zábřežské radnice Barbora Šmoldasová. V současné době získalo město Zábřeh od správce projektu stříbrné ocenění za dosažení 93 procent spokojenosti občanů.
Co se týče otázek k rozvoji města, z hodnocení projektu vyplynulo, že občanům v Zábřehu nejvíce chybí místa pro parkování, bazén a trápí je také málo pracovních příležitostí.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV