Automobily, promiňte - vraky, které mají naježděno přes 500.000 km, stačí přistavit do „značkového servisu“, kde vám za pár minut stočí o tři čtvrtiny počet kilometrů a obratem prodají.
Někdo namítne, tak proč si to auto koupil? Ale přijít na to, že vůz má stočené kilometry, nemusí ani nejlepší automechanik. A je opravdu rozdíl mezi tím, zda má vůz najeto 100, 200 nebo 500 tisíc kilometrů.
Jeden příklad z praxe za všechny. Autobazar inzeruje vůz A se stavem tachometru 143.000 km. V polovině roku 2010 byl tento vůz převezen ze zahraničí a první návštěva značkového servisu zde byla za stavu 91.000 km. V průběhu dalších let má vůz A zaznamenány pravidelné návštěvy značkového servisu až do 141.000 km.Jak je možné, že na začátku 2010 má záznam v holandském servisu se stavem 157.000 km? Žádná trojčlenka tady prostě nefunguje…

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV