Hejtmanka Pokorná Jermanová: Chceme si udržet bonitní turistickou klientelu

10.02.2019 20:19

Cílem spolupráce v oblasti cestovního ruchu, která dostala označení „TouchPoint“, je přilákat turisty, zejména ty movitější. Záměrem je také, aby návštěvníci ve Středočeském kraji trávili co nejdelší dobu. Memorandum o této spolupráci podepsali v polovině loňského roku zástupci Letiště Praha, České centrály cestovního ruchu – CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeského kraje.

Hejtmanka Pokorná Jermanová: Chceme si udržet bonitní turistickou klientelu
Foto: Hans Štembera
Popisek: Jaroslava Pokorná Jermanová

„TouchPoint“ vznikl s cílem podpořit příjezdový turismus nejenom do Prahy, ale i do Středočeského kraje a celé České republiky. „Jeho prostřednictvím propagujeme turistické cíle. Důležitá je v tomto směru spolupráce s leteckými dopravci provozujícími přímá letecká spojení ze strategicky důležitých trhů,“ uvedla hejtmanka Středočeského kraje Jaroslava Pokorná Jermanová (ANO 2011). „Chceme získat a udržet zejména bonitní turistickou klientelu, aby trávila i v našem regionu delší dobu, navštěvovala památky a využívala zařízení poskytující služby v oblasti cestovního ruchu,“ zdůraznila dále.

Kromě nejrůznějších společných čistě marketingových projektů zahrnuje spolupráce v rámci projektu TouchPoint také účast na mezinárodních veletrzích, odborných konferencích či jiných akcích z oblasti cestovního ruchu či letecké dopravy. Jedním z prvních společných projektů byla prosincová reklamní kampaň v New Yorku, která představila na americkém trhu Prahu a střední Čechy jako atraktivní a bezpečnou destinaci. Reklama se objevila zhruba na tisícovce reklamních ploch v metru, na 80 místech ve vestibulu zastávek metra přímo v centru Manhattanu. Využívala slogan „No Spoilers. See It Live“, který odkazuje na jedinečnost autentického a osobního zážitku z poznávání krás regionu. Zahraniční zastoupení CzechTourism podpořilo kampaň dalšími aktivitami. Šlo například o posty a videa na sociálních sítích, spolupráci s populárním americkým influencerem Rodney Hazardem nebo o soutěž o zájezd do Prahy a středních Čech. Dále na podporu kampaně proběhne v červnu 2019 press trip amerických influencerů, pro něž i Středočeská centrála cestovního ruchu zajistí program v kraji.

Účastníci Memoranda plánovali další pokračování aktivit, které budou cíleně propagovat Středočeský kraj, Prahu i Českou republiku jako celek na vybraných trzích s cílem přilákat více turistů, zejména těch, kteří vyhledávají delší pobyt spojený s návštěvou historických památek a dalších turistických cílů. „Projekt Touchpoint je příkladem výborné spolupráce vícero subjektů. „Projekt nejen šetří finance vydávané na marketingové aktivity, ale především vytváří jedinečný prostor pro sdílení zkušeností, “ dodala hejtmanka.

Zkušenosti z dobývání amerického trhu chtějí účastníci projektu zúročit v nové marketingové kampani na jaře 2019 (duben/květen), konkrétně v japonském Tokiu. Na podzim by pak cílem další kampaně měl být thajský Bangkok.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministr Hladík: Češi a Slováci zůstávají bratrskými národy. Jedna zrušená konzultace nic nemění

21:03 Ministr Hladík: Češi a Slováci zůstávají bratrskými národy. Jedna zrušená konzultace nic nemění

Čechy a Slováky dlouhodobě pojí přátelství, kulturní blízkost i společná historie. Zrušení jedné nad…